-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Date: Thu, 6 Feb 2014 15:26:30 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 22
Message-ID: <ld09j6$hs7$1@dont-email.me>
References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lcnodn$9kn$1@node1.news.atman.pl>
<lcoo0v$uqa$6@dont-email.me>
<6...@p...pl.invalid>
<lcoos1$uqa$8@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcoquf$uqa$10@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcp21t$409$1@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcp2dl$409$4@dont-email.me> <9...@p...pl.invalid>
< 1314952814.20140203235422@pik-net.pl.invalid>
<lcp79h$sjk$1@dont-email.me>
<4...@p...pl.invalid>
<lcpae8$sjk$6@dont-email.me> <52f08e93$2$2214$65785112@news.neostrada.pl>
<52f2b4ee$0$2156$65785112@news .neostrada.pl>
<lcve3t$28c$1@dont-email.me> <156889313.20140206095222@
pik-net.pl.invalid> <lcvjbk$ird$4@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 6 Feb 2014 15:26:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
logging-data="18311";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+4W6FVP9BmnceRMdI93sDA"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:c8cRFbrU8yVu45Lwuge9xI+DuIw=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522849
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 06 Feb 2014 09:07:00 +0000, AZ wrote:
> Czemu? Moze ma cos uwalone przy ladowaniu biorac pod uwage jego
> podejscie do sprawnosci ladowania
To akurat chyba kwestia wieku tych dwóch samochodów które miałem na
myśli.
Pierwszy '97r, w którym zeszłej jesieni regulator zabił aku. Totalnie się
wygotował alternator dawał prawie 17V. Jako, że sam akumulator miał
prawie 7 lat to machnąłem ręką, razem z regulatorem kupiłem nowy tani aku
i zapomniałem o problemie.
Drugi to dostawczak `01r, który jeździ na bardzo krótkich trasach, przez
co zależało mi, żeby było tam na prawdę 14,4V. Pierwszy regulator
uszkodził się ze starości, a drugi na obrotach dawał 14,1V - dopiero po
kolejnej wymianie jest 14,3 - 14,4.
Ot cała niewiarygodna historia. Myślę, że jak się jeździ złomami to od
czasu do czasu takie numery się dzieją. Nic nadzwyczajnego.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.14 16:28 Tomasz Stiller
- 06.02.14 16:31 AZ
- 06.02.14 16:32 Tomasz Stiller
- 06.02.14 16:43 masti
- 06.02.14 17:38 Wiwo
- 06.02.14 17:58 Tomasz Stiller
- 06.02.14 18:03 Wiwo
- 06.02.14 21:00 Budzik
- 06.02.14 21:00 Budzik
- 06.02.14 21:00 Budzik
- 06.02.14 21:00 Budzik
- 06.02.14 21:28 John Kołalsky
- 06.02.14 21:46 J.F
- 06.02.14 21:50 J.F
- 06.02.14 21:53 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=