eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Thu, 6 Feb 2014 15:26:30 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <ld09j6$hs7$1@dont-email.me>
    References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lcnodn$9kn$1@node1.news.atman.pl>
    <lcoo0v$uqa$6@dont-email.me>
    <6...@p...pl.invalid>
    <lcoos1$uqa$8@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcoquf$uqa$10@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp21t$409$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp2dl$409$4@dont-email.me> <9...@p...pl.invalid>
    < 1314952814.20140203235422@pik-net.pl.invalid>
    <lcp79h$sjk$1@dont-email.me>
    <4...@p...pl.invalid>
    <lcpae8$sjk$6@dont-email.me> <52f08e93$2$2214$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f2b4ee$0$2156$65785112@news .neostrada.pl>
    <lcve3t$28c$1@dont-email.me> <156889313.20140206095222@
    pik-net.pl.invalid> <lcvjbk$ird$4@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 6 Feb 2014 15:26:30 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
    logging-data="18311";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+4W6FVP9BmnceRMdI93sDA"
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Cancel-Lock: sha1:c8cRFbrU8yVu45Lwuge9xI+DuIw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522849
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 06 Feb 2014 09:07:00 +0000, AZ wrote:

    > Czemu? Moze ma cos uwalone przy ladowaniu biorac pod uwage jego
    > podejscie do sprawnosci ladowania

    To akurat chyba kwestia wieku tych dwóch samochodów które miałem na
    myśli.

    Pierwszy '97r, w którym zeszłej jesieni regulator zabił aku. Totalnie się
    wygotował alternator dawał prawie 17V. Jako, że sam akumulator miał
    prawie 7 lat to machnąłem ręką, razem z regulatorem kupiłem nowy tani aku
    i zapomniałem o problemie.

    Drugi to dostawczak `01r, który jeździ na bardzo krótkich trasach, przez
    co zależało mi, żeby było tam na prawdę 14,4V. Pierwszy regulator
    uszkodził się ze starości, a drugi na obrotach dawał 14,1V - dopiero po
    kolejnej wymianie jest 14,3 - 14,4.

    Ot cała niewiarygodna historia. Myślę, że jak się jeździ złomami to od
    czasu do czasu takie numery się dzieją. Nic nadzwyczajnego.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: