  • Data: 2014-02-06 16:26:30
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 06 Feb 2014 09:07:00 +0000, AZ wrote:

    > Czemu? Moze ma cos uwalone przy ladowaniu biorac pod uwage jego
    > podejscie do sprawnosci ladowania

    To akurat chyba kwestia wieku tych dwóch samochodów które miałem na
    myśli.

    Pierwszy '97r, w którym zeszłej jesieni regulator zabił aku. Totalnie się
    wygotował alternator dawał prawie 17V. Jako, że sam akumulator miał
    prawie 7 lat to machnąłem ręką, razem z regulatorem kupiłem nowy tani aku
    i zapomniałem o problemie.

    Drugi to dostawczak `01r, który jeździ na bardzo krótkich trasach, przez
    co zależało mi, żeby było tam na prawdę 14,4V. Pierwszy regulator
    uszkodził się ze starości, a drugi na obrotach dawał 14,1V - dopiero po
    kolejnej wymianie jest 14,3 - 14,4.

    Ot cała niewiarygodna historia. Myślę, że jak się jeździ złomami to od
    czasu do czasu takie numery się dzieją. Nic nadzwyczajnego.

    Tomek