    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Wed, 5 Feb 2014 19:30:47 +0000 (UTC)

    On Wed, 05 Feb 2014 19:00:13 +0000, Budzik wrote:

    > Musisz sie zdecydować.
    > albo dyskutujemy o stanie dziś + przyszłość.
    > Albo odkopujemy sprawy sprzed 10 lat. Tak, wiemy ze przed 10 laty z baza
    > było słabo. Ale to niczego nie dowodzi w kontekscie tego co dziś i co
    > jutro.

    Niby dlaczego mam się na coś decydować? Zakładam, że tym jednym
    rozwiązaniem załatwimy sprawę zarówno starych ściemniaczy, jak i nowych
    oszustów.

    > To sa marginalnie poprawne dane.

    Udowodnij proszę.

    > Przeciez podał ci ktos informacje, jakich samochodów jest w tym
    > zestawieniu najwiecej.

    Nie, ktoś napisał, że w Polsce nadal najliczniejszą marką/modelem
    samochodu jest polski fiat 126p.

    > Sadzisz, ze one rzeczywiście są gdzies na drogach?

    Skoro ktoś publicznie podaje takie dane, to najwyraźniej musi tak być.

    Tomek