    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 5 Feb 2014 01:01:08 +0100

    Dnia Tue, 4 Feb 2014 23:04:59 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Tylko, że w ten sposób można wałkować w nieskończoność. Co jeśli zrobi
    > komuś kuku na tym podwórku?

    Na tym podwórku jest jeszcze 1000 innych rzeczy które mogą komuś zrobić
    kuku. Wszystkie trzeba ubezpieczyć na 3mln zł (czy ile tam wynosi suma
    gwarancyjna OC)?

    > No niech się faktycznie stoczy na samochód
    > znajomego, który Cię odwiedził swoim bentleyem. Rozumiem, że z własnej
    > kieszeni wydajesz 100000pln na lakierowanie jego samochodu?

    Na Bentleya będzie czychać wiele różnych rzeczy - od spadających dachówek,
    po walące się mury, płoty, latające kawałki niewiadomo czego.
    To że jakiś niedziałający samochód sam się złoży do kupy, wyjedzie z garażu
    i uszkodzi Bentleya jest jedną z mniej prawdopodobnych rzeczy spośród
    wszystkich grożących temu Bentleyowi.

    > Jak wiem, że
    > przykład jest absurdalny, ale chyba rozumiesz o co mi chodzi.

    Ja niezbyt rozumiem w ogóle obowiązkowe OC.
    Więc tego dlaczego rozebrany w garażu samochód musi mieć OC, a jeżdżący po
    ulicach tramwaj nie musi (jak i inni uprzywilejowani pod tym względem -
    piesi, rowerzyści itp.), to nie rozumiem tym bardziej.