  • Data: 2011-12-27 19:58:00
    Temat: Re: Jak laptop/bateria
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zasilacz HP, który na swojej obudowie ma przycisk do włączania ładowania
    baterii.
    Standardowo tylko zasila.
    W sumie to wkurza mnie to rozwiazanie (bo trzeba pamietac o wcisnięciu
    przycisku przy każdym wypięciu wtyczki 230 V z kontaktu).
    Zapewne idzie jakiś sygnał po środkowym pinie wtyczki.
    U mnie to zdaje się w ogóle HP nie chciał chodzić pod zasilaczem Della (a
    może tylko nie ładował, nie pamiętam), w kazdym bądź razie wyglądał tak,
    jakby od tego zasilacza Della się psuł.

    Jesl ido czegokolwiek potrzebny jest Socjalistyczny Związek Republik
    Europejskich, to do wymuszenia Dyrektywą, aby wszystkie zasilacze do laptopów
    mozna było uzywać ze wszystkimi modelami komputerów!!

    Mam już ze skrzynkę zasilaczy w domu, i niemal nic do niczego nie pasuje.

    -----
    > Poza tym poza wspomnianym dellem mam jeszcze laptopa HP, gdzie zasilacz ma
    niemal identyczne parametry prądowe i jeżeli podłączę je "na krzyż" to
    laptopy mogą pracować, ale bateria nie jest ładowana.