eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak kupuje się w ndnRe: Jak kupuje się w ndn
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!services!not-for-m
    ail
    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak kupuje się w ndn
    Date: Tue, 03 Mar 2009 18:29:09 +0100
    Organization: Virtual Line
    Lines: 36
    Message-ID: <gojpcr$1dj$1@217.76.112.12>
    References: <go6k7p$jcq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <go6q2i$onl$1@217.76.112.12>
    <go6r7u$hc2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <goccrn$ouc$1@inews.gazeta.pl>
    <gocdo0$cme$1@217.76.112.12> <gogn70$f26$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <goha0t$4m5$1@217.76.112.12> <gohhp2$2sm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <goj5gk$9ul$1@217.76.112.12> <gojka0$84o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 172.16.30.244
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: 217.76.112.12 1236101340 1459 172.16.30.244 (3 Mar 2009 17:29:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@v...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Mar 2009 17:29:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    X-Accept-Language: pl, en, en-us
    In-Reply-To: <gojka0$84o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:558568
    [ ukryj nagłówki ]

    >>Po wykonanej robocie (zgodnej z wymaganiami), zakwestionowali wysokość
    >>wypłaty i zapłacili mniej niż wynosiły koszta. Umowa sporządzona "na
    >>gębę", bo to przecież nie wypada kwestionować słowa "wysokiego rangą"
    >>próbą sporządzenia "jakiegoś tam papierka".
    >
    >
    > Popularny, stary numer :) dziwne, że nie słyszałeś o wielu bardzo podobnych
    > przypadkach (mimo, że wiele z nich nie wychodzi na światło dzienne, bo
    > oszukana strona nie chce tracić ostatniej szansy, upubliczniając sprawę).

    Nie, doświadczenie miałem wcześniej. Uczelnie to cyrk z innej bajki i ludzie
    tam pracujący z reguły nie mają pojęcia, co to umowa czy prawo.
    Dlatego styk biznesu i nauki najczęściej nie może się dogadać.
    Chociaż, widziałem też ewidentnie złą wolę lub nadużycie władzy, np. mobbing.


    > Inna rzecz, że jeśli gość planował nie zapłacić, mógłby Ci spreparować taki
    > papierek, że formalnie wszystko byłoby OK a kasy byś też nie zobaczył.

    Nie tam, nie miał z góry złych zamiarów. Ten "prof zet-wu" miał dobre chęci,
    ale wyszło jak zwykle. Zrobili go na szaro, a zapłacić miałem ja. Normalka.
    Ale chęci miał dobre.


    > BTW, z jakością polskiego handlu nie ma to nic wspólnego. Można nie ufać
    > klientom, ale robić z nimi interesy. A i tak w przeważającej większości
    > przypadków to klient ma problem, jeśli coś poszło nie tak.

    Najnowsza przygoda dotycząca umów: uważajcie na to co mówią w bankach. Na
    infolinii pekao s.a. wprowadzili mnie w błąd. A w oddziale okazuje się,
    że za zaistaniały stan rzeczy odpowiadam ja. Miodzio. Prawie jak opcje
    walutowe.
    Pozdro,
    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: