  • Data: 2009-03-04 10:33:30
    Temat: Re: Jak kupuje się w ndn
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A pro po: Pułapka w tabeli:
    > https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/regulaminy/tab
    ela_prowizji_e-getin.pdf

    > Tłum się rzuci na 8%, a po 3 miesiącach niektórzy (ciekawe jaki %) się
    > zdziwią gdy zamiast 8% dostną 3,06%.
    > (8*0,81/4-1)*4/0,81.

    Z wyżej wymienionej tabeli: jak w Getin-ie ślicznie "doją" na przelewach.
    Już się cieszę, że nie mam tam konta. Już rozumiem, dlaczego się tak
    intensywnie reklamują.

    Mnie w bankach szczególnie "wzrusza" ich niesamowita nieporadność. Jak
    niemowlaczków. W infolinii pekao sa, pytałem o koszta przelewu z zagranicy.
    W miłej rozmowie "zapomniano" dodać, że przelew _przychodzący_dodatkowo_ kosztuje
    20zł,
    nawet jeżeli _wszystkie_ opłaty uiścił nadawca przelewu. A jeszcze ciekawostka:
    ich własne kursy kupna i sprzedaży są ustalane _kilka_razy_dziennie_ i nie udało
    mi się dociec z czym te kursy są skorelowane, bo nie z NBP. Ot chyba po prostu,
    twórczy sufit. A różnica w kursach kupna jest bardzo duża i sięga 20 groszy jednego
    dnia.
    O bieżącym kursie można się dowiedzieć na ich stronie:
    http://www.pekao.com.pl/kursywa.xml?/sid=114/lang=PL
    /908312-910909-04559
    i proszę zwróć uwagę na godzinę. O kursach archiwalnych - tylko infolinia. Jacy
    biedni.

    Kilka dni temu, w telewizorni, usłyszałem jak w żargonie bankowców są określani
    ci co korzystają z ich usług: to "frajerzy" i "trupy". Ci pierwsi korzystają z
    produktów
    bankowych np: kredyty, karty kredytowe itp. a ci drudzy nie korzystają. Słowa klient
    w tym słowniku zabrakło.
    K.