  • Data: 2011-12-19 22:39:17
    Temat: Re: Jak kupic / sprzedac uzywany samochod ?
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Opis zdecydowanie za długi. Można się zanudzić.
    Co do pytania, to mniej więcej jest tak, że jeden woli schabowego z
    kapustą a inny długonogie blondynki.

    Ostatnie auta, jakie sprzedawałem dokładnie to potwierdzają:

    Przypadek 1. sprzedawałem auto samodzielnie w stanie "jak jest" za cenę
    wyjściową 12 tys. i poza grymaszącymi cwaniakami chcącymi dać
    "pindziesiont złoty" nie było chętnych. Auto sprzedał w końcu komis za
    14.900 oczywiście po odpicowaniu.

    Przypadek 2. nauczony niepowodzeniem samodzielnej sprzedaży pojechałem
    wprost do komisu, gdzie ponarzekali i zaproponowali mi 9 tys. Nie
    zgodziłem się i wystawiłem na Allegro za 11.900 bez żadnego picowania.
    Wkrótce znalazł się klient, który po oględzinach (kanał, jazda próbna,
    stacja diagnostyczna itp) dał 11.500.

    Jacek