  • 21. Data: 2010-07-20 15:24:11
    Temat: Re: Jak jeździć oszczędnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>
    > To miłe, że dostałeś go w prezencie, a przeglądy, wymiany
    > materiałów eksploatacyjnych
    > i naprawy robią ci za darmo. Niestety, nie każdy ma tyle
    > szczęścia :/

    W przeliczeniu na 13 km ? Nie sa znow takie duze te koszta :-)

    J.

  • 22. Data: 2010-07-20 15:26:46
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    J.F. napisać:

    > A Ty kosztu taksowki zeby pojechac 100km nad jezioro :-)

    Też są autokary, auta znajomych, etc. ;) :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 23. Data: 2010-07-20 15:35:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-20 14:40, J.F. wrote:

    > Mysle ze autor jest konsekwentny i na 3 stronach napisal "zamontuj
    > magnetyzery".

    i "Wybieraj ZAWSZE trasy przebiegające z górki"

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2010-07-20 15:48:35
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Myjk czy to twoje urządzenie z podpisu będzie działało z seryjnym radiem
    w fiacie stilo?

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-07-20 15:52:07
    Temat: [OT] Re: Jak jeździć oszczędnie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    krzysiek82 napisać:

    > Myjk czy to twoje urządzenie z podpisu będzie działało
    > z seryjnym radiem w fiacie stilo?

    Powinno. Musisz zapodać dokładny model radia, rocznik,
    -- generalnie za tym co napisane na stornie (formularz).

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 26. Data: 2010-07-20 15:53:25
    Temat: Re: [OT] Re: Jak jeździć oszczędnie
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Myjk pisze:
    > Powinno. Musisz zapodać dokładny model radia, rocznik,
    > -- generalnie za tym co napisane na stornie (formularz).

    ok dzięki jak kupie auto to będziemy działać :)

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-07-20 16:20:31
    Od: PB <p...@b...pl>

    Tue, 20 Jul 2010 15:24:11 +0200, na pl.misc.samochody, J.F.
    napisał(a):

    > W przeliczeniu na 13 km ? Nie sa znow takie duze te koszta :-)

    Policz i nie bądz zdziwiony...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 28. Data: 2010-07-20 16:30:22
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "PB" <p...@b...pl> wrote in message

    > udowodnij. Przedstaw wyliczenia.

    Mieszkam tu: GU307PH, chcę dojechać do Westminsteru.

    Nawet wjazdówka do Londynu + 10 funtów za parking + 10L/100 km: wciąż jest
    dwa razy tańsze niż ciuchcia (68 funtów jeśli bez okreslania godziny
    powrotu).
    Na stację też muszę dojść niezły kawałek, a auto stoi pod nosem.

    Zachciało nam się ostatno pojechać w góry - 900 km. Kurs w jedną stronę dla
    dwu osób wyniósł jakieś 60 funtów. Owszem można było lecieć samolotem w
    promocji, ale to już 30 funtów od osoby + niemałe koszty parkingu i dojazdu
    na lotnisko (jakieś kolejne 60)

    Ale co będziesz daleko szukał - wszystkie dziadki w Niemczech nawet do
    kościoła w niedzielę wyciągaja swoje piękne autka. Bo taniej :-)

  • 29. Data: 2010-07-20 16:42:30
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 12:09:34 +0200, Katanka napisał(a):

    > Najoszczędniej jest chodzić :P

    Dobre buty - żeby nie nabawić się odcisków i nie wylądować w szpitalu po
    dłuższym chodzeniu - także wychodzą drogo. Na tyle, że wystarczy na kilka
    miesięcy jeżdżenia komunikacją miejską :p

    Technolog

    www.reklamisko.com - gdzie obrywa się kiepskim reklamom

  • 30. Data: 2010-07-20 16:42:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-07-20 15:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>
    >
    > W przeliczeniu na 13 km ? Nie sa znow takie duze te koszta :-)

    Liczyliśmy to już wiele razy :) Jednym wychodzi mało, innym dużo...
    Na przykład samochód za 100 tys, po 3 latach (60kkm), sprzedany za 50,
    to ok 80 gr/km czyli ponad 20 zł za taką codzienną traskę 2x13km.