  • 1. Data: 2016-06-07 22:08:27
    Temat: Jak jeździć na zamek
    Od: g...@g...com

    ...jeśli brak zwężenia, tylko znikający pas przechodzi w lewo/prawoskręt?

    Przykład: Łódź, ul Zgierska przed Okulickiego:

    https://goo.gl/maps/5cYfxrDPT442

    Napisałem tego posta po artykule:
    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,20203078,akcja-
    lodzkiej-drogowki-efekt-17-mandatow-po-250-zl.html

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2016-06-08 08:56:29
    Temat: Re: Jak jeździć na zamek
    Od: p...@g...com

    --https://goo.gl/maps/5cYfxrDPT442

    w tym konkretnym przypadku po dostrzezeniu oznakowania i jezdzie na wprost wrzucasz
    prawy kierunek i czekasz az bedziesz mogl zmienic pas ...
    moze sie oczywiscie zdarzyc ze nawet kiedy zrobisz to odpowiednio wczesnie dobrzy
    parafianie Cie nie wpuszcza ale kultura jazdy w narodzie powoli lecz nieublaganie
    rosnie :-)

    P.

  • 3. Data: 2016-06-08 11:04:31
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 08.06.2016 o 08:56 <p...@g...com> pisze:

    > wrzucasz prawy kierunek i czekasz az bedziesz mogl zmienic pas

    Ale czekasz stojąc? Jeśli tak to w którym miejscu? Przy pierwszym znaku
    poziomym czy przed początkiem linii ciągłej (tu jest ryzyko, że ktoś cię
    może wpuścić tak, że najedziesz na linię ciągłą)? Bo z kolei w ramach
    akcji promowania jazdy na zamek policja straszy mandatami za stawanie.

    --
    SW3
    ----

  • 4. Data: 2016-06-08 12:51:45
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 22:08:28 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > Napisałem tego posta po artykule:
    > http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,20203078,akcja-
    lodzkiej-drogowki-efekt-17-mandatow-po-250-zl.html

    O!
    Widze ze w łodzi więcej takich baboli:
    https://www.google.com/maps/@51.7506797,19.4895355,3
    a,75y,11.39h,79.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRKNYs-U1i4CJ
    Zi5erGGTXA!2e0!7i13312!8i6656

    Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką.

  • 5. Data: 2016-06-08 12:54:35
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 12:51:47 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    Zi5erGGTXA!2e0!7i13312!8i6656

    > Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką.

    Miałem na mysli lewy pas :)

  • 6. Data: 2016-06-08 13:21:26
    Od: p...@g...com

    --Ale czekasz stojąc?

    zalezy od ruchu,jesli widze ze prawy stoi to po co mam dalej jechac ? zeby na koncu
    pasa Jakis pajac usilowal wreczyc mi mandat ?

    --Jeśli tak to w którym miejscu? Przy pierwszym znaku poziomym czy przed początkiem
    linii ciągłej (tu jest ryzyko, że ktoś cię może wpuścić tak, że najedziesz na linię
    ciągłą)?

    niezwlocznie po dostrzezeniu oznakowania

    --Bo z kolei w ramach akcji promowania jazdy na zamek policja straszy mandatami za
    stawanie.

    rejestrator i mozemy sie palowac przed sadem :-) zreszta widze ze conajmniej 2 osoby
    tak zrobily

    PS to nie jest klasyczny zamek gdzie powinnismy dojechac do konca i zmienic pas wiec
    zasadniczo policja ma racje i pilka jest po stronie organizacji ruchu

  • 7. Data: 2016-06-08 13:49:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 08.06.2016 o 13:21 <p...@g...com> pisze:

    > niezwlocznie po dostrzezeniu oznakowania

    No to się robi problem bo jeden dostrzeże wcześniej, inny później i się
    zaczyna mieszanie zamiast czegoś na kształt zamka. Jak jest w miarę płynny
    ruch to nie ma większego problemu ze zmiana pasa ale jeśli jest korek
    stojący i co gorsza zaczynający się przed oznakowaniem, to nie da się
    płynnie zmienić pasa i bez blokowania.

    > PS to nie jest klasyczny zamek

    No i stąd właśnie problem.

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2016-06-08 14:00:34
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 08.06.2016 o 12:51 <s...@g...com> pisze:

    > Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką.

    No ale co zrobić w takich sytuacjach (czyli gdy pas do skrętu nie jest
    dodatkowym, pojawiającym się przed skrzyżowaniem pasem)? Jedyne
    rozwiązanie to wysepka i zwężenie aby potem pas do skrętu mógł mieć
    wyraźny początek. Ale to też złe rozwiązanie (przydatne do uporządkowania
    ruchu gdy jest korek ale w innych przypadkach utrudniające ruch). Niestety
    takie też się stosuje. Czasami nawet w idiotycznej formie wtłaczania
    wszystkich na pas do skrętu, np: https://goo.gl/maps/kazCmcYBpt62 (
    https://goo.gl/maps/GxaPbcpV2Jq ).

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2016-06-08 14:01:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    >No to się robi problem bo jeden dostrzeże wcześniej, inny później i
    >się zaczyna mieszanie zamiast czegoś na kształt zamka. Jak jest w
    >miarę płynny

    Jesli to jest sytuacja do klasycznego zamka, czyli jeden pas zanika,
    to Niemcy kaza jechac do jego konca.
    Nie calkiem sie z tym zgadzam, ale fakt, ze zbyt wczesna zmiana
    powoduje znane u nas problemy.
    Jeden zmieni, drugi nie zauwazy, trzeci zacwaniakuje i sie wcisnie.
    No i Niemcy maja calosciowe uregulowanie tematu - nie takie jak my.
    (tez zreszta nie bez wad).

    Ale tu sytuacja jest inna - zmienic pas niewatpliwe trzeba przed
    rozpoczeciem linii ciaglej zakazujacej zmiany pasa.
    A ile wczesniej - nie okreslono.

    >No i stąd właśnie problem.

    No i nawet nie wiadomo jak na tym jezdzic - namawiac do zmiany
    szybkiej, czy w ostatniej chwili ?

    J.

  • 10. Data: 2016-06-08 14:36:06
    Od: p...@g...com

    --No to się robi problem bo jeden dostrzeże wcześniej, inny później i się zaczyna
    mieszanie zamiast czegoś na kształt zamka.

    takie zycie ... ci co sie zagapia w nagrode na koncu pasa dostana mandat

    --Jak jest w miarę płynny ruch to nie ma większego problemu ze zmiana pasa ale jeśli
    jest korek stojący i co gorsza zaczynający się przed oznakowaniem, to nie da się
    płynnie zmienić pasa i bez blokowania.

    jak jest korek to stoja wszyscy wiec w czym problem zeby kogos wpuscic ?

    --No i stąd właśnie problem.

    policja juz pracuje nad jego rozwiazaniem :-)

    P.