-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <f...@g...com>
<b...@g...com>
<o...@h...linksys>
<9...@g...com>
<o...@h...linksys>
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Subject: Re: Jak jeździć na zamek
Date: Wed, 8 Jun 2016 14:01:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <5758093a$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.243.154
X-Trace: 1465387322 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 698 83.7.243.154:52029
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583323
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o...@h...linksys...
W dniu 08.06.2016 o 13:21 <p...@g...com> pisze:
>> niezwlocznie po dostrzezeniu oznakowania
>No to się robi problem bo jeden dostrzeże wcześniej, inny później i
>się zaczyna mieszanie zamiast czegoś na kształt zamka. Jak jest w
>miarę płynny
Jesli to jest sytuacja do klasycznego zamka, czyli jeden pas zanika,
to Niemcy kaza jechac do jego konca.
Nie calkiem sie z tym zgadzam, ale fakt, ze zbyt wczesna zmiana
powoduje znane u nas problemy.
Jeden zmieni, drugi nie zauwazy, trzeci zacwaniakuje i sie wcisnie.
No i Niemcy maja calosciowe uregulowanie tematu - nie takie jak my.
(tez zreszta nie bez wad).
Ale tu sytuacja jest inna - zmienic pas niewatpliwe trzeba przed
rozpoczeciem linii ciaglej zakazujacej zmiany pasa.
A ile wczesniej - nie okreslono.
>> PS to nie jest klasyczny zamek
>No i stąd właśnie problem.
No i nawet nie wiadomo jak na tym jezdzic - namawiac do zmiany
szybkiej, czy w ostatniej chwili ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.16 14:36 p...@g...com
- 08.06.16 14:52 J.F.
- 08.06.16 15:40 s...@g...com
- 08.06.16 17:31 J.F.
- 08.06.16 17:40 J.F.
- 08.06.16 18:04 s...@g...com
- 08.06.16 18:08 s...@g...com
- 09.06.16 00:15 g...@g...com
- 09.06.16 08:38 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=