-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak gadać z warsztatami?
Date: Fri, 20 Aug 2010 17:41:23 +0200
Organization: -
Lines: 57
Message-ID: <k...@4...com>
References: <1...@k...net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282318881 5564 82.143.187.50 (20 Aug 2010 15:41:21 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 15:41:21 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305292
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 20 Aug 2010 16:46:32 +0200, Kapsel wrote:
>Ciągle nie zrobiłem tej nieszczęsnej alfy, a wszystko dlatego, że nikt nie
>chce się nią zając. Mam takie wrażenie, jakby mechanicy w warsztatach znali
>się tylko na wymianie oleju,
Samochody sie skomplikowaly i to zmierza do tego jak piszesz.
Nieautoryzowany mechanik bedzie mogl naprawic tylko to co nie zawiera
elektroniki.
>a ASO chciało tylko sprzedawać samochody...
alez oni ci pewnie bardzo chetnie cala nowa skrzynie wsadza.
A moze i naprawia, ale po cenie 200zl/h, to sam nie bedziesz chcial.
>Finalnie, to nie wiem co właściwie zrobić.
Wnioski na dalsza przyszlosc:
-nigdy wiecej alfy,
-nigdy wiecej fiata,
-nigdy wiecej automata przed przeprowadzka do USA,
-nigdy wiecej zadnego nietypowego auta
-rozejrzec sie za lepsza praca, co by nastepne auto kupic nowe w
salonie,
-ale wybierac wedle dlugosci gwarancji, nie mniej niz 5 lat :-)
-a jak takiego nie bedzie, to kupic dacie czy Tate - moze i
technologia przestarzala, ale za to naprawialna :-)
>Co radzicie?
>- posiłować się z Ganinexem, zamówić do nich lawetę i te błędy zczytać?
>pytanie - co dalej? nie wiem na ile komputer może tu pomóc, w sensie, że
>powiedzą "wymień to i to, dokręć to i tamto" i biorę sobie samochód na
>lawetę dalej i robię gdzieś czy jak?
Watpie zeby tak fajnie bylo.
>- wcisnąć samochód jakiemuś warsztatowi "ogólnego zastosowania" żeby
>przejrzeli wszystko poza selespeed (wcale nie wiem czy akurat ono padło),
>ale jak z nimi gadać żeby ja w ogóle wzięli?
Ale co jej jest ?
Poszukalbym na jakims forum alfy gdzie oni naprawiaja - ktos sie chyba
na tym zna ?
>- sprzedać? ktoś będzie chciał samochód, którego nie da się przetestować w
>trasie?
Kazdy szrot :-)
>Już mi się nawet termin przeglądu skończył i cała ta sytuacja trochę mnie
>irytuje. Rozumiem, że naprawa to będą pewnie znaczące koszty, ale trochę
>się czuję jak w PRL-u z tym wszystkim...
Teraz juz wiesz jak wyglada krwiozerczy kapitalizm :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.08.10 18:01 Sebastian
- 20.08.10 19:18 Marcin
- 20.08.10 19:22 Kapsel
- 20.08.10 21:55 to
- 20.08.10 22:23 Kapsel
- 20.08.10 22:25 Ludvigus
- 20.08.10 22:38 Ludvigus
- 21.08.10 07:14 megrims
- 21.08.10 13:25 Tomasz Pyra
- 22.08.10 03:29 Robert Rędziak
- 22.08.10 03:30 Robert Rędziak
- 22.08.10 08:37 Lewis
- 22.08.10 09:53 Robert Rędziak
- 22.08.10 10:01 Lewis
- 22.08.10 10:07 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=