  • 91. Data: 2012-03-02 13:14:58
    Temat: Re: Jak działa taka dziwna prądnica?
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Człowiek w dalszym ciągu przy pracy ciągłej ma 30-40W i jest
    > zdolny podnieść tą moc na krótki, bo liczony w minutach, czas. Czas ten
    > wynika
    > z możliwości odprowadzenia ciepła.

    20W ma mózg.

    A o możliwościach mięśni poszukaj artykułów na temat nagrody Kremera, i o
    gossamer condor i gossamer albatros.

    --
    Desoft

  • 92. Data: 2012-03-02 14:08:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Friday, March 2, 2012, 2:14:58 PM, you wrote:

    > 20W ma mózg.

    Chyba Twój!

    [...]

    MSPANC!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 93. Data: 2012-03-02 14:19:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Mar 2012 11:25:01 +0100, L501 aneryS napisał(a):

    > Ale zdaje mi się, ze na samym poczatku było zastrzeżenie "ta winda jest bez
    > przeciwwagi"...?

    Fakt, nie doczytałem :) jak ja to zrobiłem, bo specjalnie czytałem 2 razy
    :) Ale z drugiej strony stacjonarną windę bez przeciwwagi to chyba trudno
    znaleźć.
    --
    Jacek

  • 94. Data: 2012-03-02 15:11:57
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

    > 20W ma mózg.
    A 100kW ma samochód. I co z tego wynika jak mowa o mięśniach. Chyba że masz w
    czaszce mięsień. Chyba. Masz na pewno.

  • 95. Data: 2012-03-02 16:01:45
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, nie doczytałem :) jak ja to zrobiłem, bo specjalnie czytałem 2 razy

    Zdarza się, nie myli się tylko ten, co nie robi nic.

    > :) Ale z drugiej strony stacjonarną windę bez przeciwwagi to chyba trudno
    > znaleźć.

    No, raczej się nbie spotkałem, chyba, że jakieś specjalistyczne
    zastosowania, ale to b. sporadycznie. (zdje mi się, że gdzieś taką widziałem
    lat dość sporo temu)
    Może tam, gdzie chodzi o w miare małą masę sprzetu, w końcu przeciwwaga
    zmniejsza obciążenie statyczne sprzetu równoważąc je, ale zwiększa
    dynamiczne - jest większa masa do ruszenia przez silnik.

  • 96. Data: 2012-03-02 21:17:10
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał:
    > Twoi internetowi eksperci lepsi?

    Panie kierowniku, ja ekspertów nie potrzebuje, sam umiem czytać, pisać,
    liczyć i myśleć samodzielnie!
    Gdyby człowiek dysponował maksimum 40W w nogach to byłby w stanie wchodzić
    po schodach w tempie minuty na piętro, a jak podpowiadałem że człowiek
    spokojnie da mocy ciągłej 0.5kW i eksperci do tego nie są potrzebni,
    wystarczy proste doświadczenie z bieganiem po schodach.
    Inni już panu kierownikowi podpowiadali ze silniki rowerowe mają 250W, a
    zapewniam pana że rowerzysta jest w stanie jechać zdecydowanie szybciej niż
    ten silniczek!
    Dalsze tłumaczenie nie ma sensu, więc kończę.

  • 97. Data: 2012-03-02 21:56:42
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wacek <roman221@ poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Panie kierowniku, ja ekspertów nie potrzebuje, sam umiem czytać, pisać,
    > liczyć i myśleć samodzielnie!
    Zalewasz. Jako homo iternetus masz w głowie mięsień. Co robisz z ciepłem jakie
    się wytwarza jak oddajesz moc 0,5kW. Wodę w bojlerze grzejesz?

  • 98. Data: 2012-03-03 10:11:13
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Zalewasz. Jako homo iternetus masz w głowie mięsień. Co robisz z ciepłem
    > jakie
    > się wytwarza jak oddajesz moc 0,5kW. Wodę w bojlerze grzejesz?

    Grzeje wodę, ale nie w bojlerze.

    --
    Desoft

  • 99. Data: 2012-03-03 11:05:10
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

    > Grzeje wodę, ale nie w bojlerze.

    1,5kW to sporo. Dużo wody można rozgrzać w stosunkowo krótkim czasie o kilka
    stopni. Ja mogę rozgrzać o 0,1 góra 0,2 stopnia. Zmiennocieplny jesteś?

  • 100. Data: 2012-03-03 11:16:11
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jistt6$de2$1@inews.gazeta.pl...

    > 1,5kW to sporo. Dużo wody można rozgrzać w stosunkowo krótkim czasie o
    > kilka
    > stopni. Ja mogę rozgrzać o 0,1 góra 0,2 stopnia. Zmiennocieplny jesteś?

    Z 0,5kW zrobiło się 1,5kW.
    Zapominasz o cieple parowania i usuwaniu ciepła przez dyszenie (kiedyś
    gdzieś czytałem, że właśnie zdolność dyszenia na jakimś tam etapie dała
    ssakom przewagę).
    No i przyjmujesz tempo wspinania się po schodach 0m/s (cała moc idzie w
    ciepło).
    P.G.