  • 51. Data: 2016-04-08 09:18:59
    Temat: Re: Jak dobrze uwarunkować metodę najmniejszych kwadratów
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 07 Apr 2016 23:29:31 +0100, Roman W
    <b...@g...pl> wrote:
    > Nieistotne. Nie muszę przeliczać kursów.

    Jeżeli ty tego nie robisz to ktoś to robi. Czyli jesteś w jeszcze
    gorszej sytuacji. Bo masz zredukowany dostęp do danych - dostajesz
    mniej informacji.

  • 52. Data: 2016-04-08 21:36:50
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Fri, 08 Apr 2016 09:07:43 +0200, slawek <f...@f...com> wrote:
    > Istotne jest tylko aby pamiętać że patrzy się na Platoński cień na
    > ścianie. A w zasadzie... na cień cienia. I może się okazać, że
    model
    > był nadmiernie uproszczony. Na przykład nie obejmuje spekulacyjnego
    > HFT.

    Kiedy mi właśnie chodziło o HFT ;-)

    RW

  • 53. Data: 2016-04-08 21:37:21
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Fri, 08 Apr 2016 09:18:59 +0200, slawek <f...@f...com> wrote:
    > Jeżeli ty tego nie robisz to ktoś to robi. Czyli jesteś w jeszcze
    > gorszej sytuacji. Bo masz zredukowany dostęp do danych - dostajesz
    > mniej informacji.

    Bzdura.

    RW

  • 54. Data: 2016-04-09 09:19:46
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 08 Apr 2016 20:37:21 +0100, Roman W
    <b...@g...pl> wrote:
    > Bzdura.

    Masz prawo do własnego zdania.

  • 55. Data: 2016-04-09 09:20:49
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 08 Apr 2016 20:36:50 +0100, Roman W
    <b...@g...pl> wrote:
    > Kiedy mi właśnie chodziło o HFT ;-)

    Nie jestem przekonany że zrobisz to lepiej.

  • 56. Data: 2016-04-18 01:53:00
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 09 Apr 2016 09:20:49 +0200, slawek <f...@f...com> wrote:

    > Nie jestem przekonany że zrobisz to lepiej.

    Jak na razie mi za to płacą.

    RW