-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<4ccf026f$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0951$1@news.home.net.pl>
<4ccf0a56$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0e43$1@news.home.net.pl>
<4ccf1858$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf2519$1@news.home.net.pl>
<4ccf38de$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf4f45$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<iapdes$ngv$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
<iar12u$fh5$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<iarjni$3pu$1@inews.gazeta.pl>
<4cd22e71$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <ib0927$2s6$1@news.onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 05 Nov 2010 07:06:28 GMT
Lines: 20
Message-ID: <4cd3acf4$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288940788 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27028 80.52.166.102:42016
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323273
[ ukryj nagłówki ]begin MarcinJM
> To oczywiste co piszesz. Niemniej ja jezdzac na wierconych, a przedtem
> na nacinanych nie zauwazylem zwiekszonego zuzycia klocka/tarczy. A
> uzywam tego do hamowania ekstremalnego. Jesli jest roznica w zuzyciu to
> minimalna, do zaakceptowania. Natomiast nie ma to nic wspolnego z
> "frezowaniem" klocka.
Jakie auto (masa), tarcze, klocki?
> Idac dalej: tarcza i klocek sie zuzywaja, wiec teoretyczna krawedz
> scinajaca klocek uleglaby zuzyciu/stepieniu (tarcza nie jest wykonana ze
> stali narzedziowej, tylko z dosc miekkiego zeliwa). Nic takiego sie nie
> dzieje. Krawedzie czy to naciec, czy otworow pozostaja ostre.
U mnie właśnie się działo, krawędź nacięć po paru tys. miała małe
wyszczerbienia i przebarwienia.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 08:15 kml
- 05.11.10 08:16 kml
- 05.11.10 08:18 kml
- 05.11.10 08:20 kml
- 05.11.10 08:21 kml
- 05.11.10 08:21 kml
- 05.11.10 08:22 kml
- 05.11.10 08:23 kml
- 05.11.10 08:24 kml
- 05.11.10 08:25 kml
- 05.11.10 08:26 kml
- 05.11.10 08:40 to
- 05.11.10 10:26 to
- 05.11.10 10:54 kml
- 05.11.10 10:55 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security