-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kml" <A...@g...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Date: Wed, 3 Nov 2010 07:13:55 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl>
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 10-dzi-8.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288764836 23455 62.121.99.10 (3 Nov 2010 06:13:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Nov 2010 06:13:56 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: flyte
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322568
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:iapqp3.6o8.0@poczta.onet.pl...
> Na siłę szukasz uzasadnienia dla swojego wyboru? :-)
> Jeśli Cię to uszczęśliwi, to jest jakaś tam szansa, że Twoje hamulce
> lepiej będą hamować przez cały czas do następnej zmiany przez to
> że klocek jest ciągle szlifowany i czysty. Ale czy to wpłynie na Twoją
> całkowitą drogę hamowania? Zwłaszcza w zimie? Nie sądzę...
> A przecież tylko to się liczy aby droga hamowania była ograniczana
> przyczepnością opony do asfaltu a nie siłą działania hamulców...
> Jeśli tradycyjne hamulce z gładkimi tarczami umożliwiają Ci
> zablokowanie kół i aktywację ABSu to nie ma czego tu poprawiać
> bo w tym momencie polepszanie hamulców nic Ci nie da w sensie
> skrócenia drogi hamowania.
Fadeing. Google-> hamulce+fadeing. To jest wyjaśnienie w jakie sposób lepiej
wentylowane tarcze mają rzeczywisty wpływ na drogę hamowania samochodu.
--
pozdrawiam
kml
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.10 07:14 kml
- 03.11.10 07:16 kml
- 03.11.10 07:43 to
- 03.11.10 07:56 MarcinJM
- 03.11.10 08:47 to
- 03.11.10 09:12 kml
- 03.11.10 09:47 to
- 03.11.10 09:50 kml
- 03.11.10 09:57 Hektor
- 03.11.10 10:31 Tomasz Pyra
- 03.11.10 10:34 Tomasz Pyra
- 03.11.10 10:55 to
- 03.11.10 11:57 Pszemol
- 03.11.10 11:55 Pszemol
- 03.11.10 11:54 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod