eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak długo tarcze hamulcowe?Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet
    .pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Date: Tue, 2 Nov 2010 19:51:33 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <iaqbul$49c$1@news.onet.pl>
    References: <i...@p...onet.pl>
    <4ccefed3$1@news.home.net.pl><4ccf026f$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ccf0951$1@news.home.net.pl><4ccf0a56$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ccf0e43$1@news.home.net.pl><4ccf1858$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ccf2519$1@news.home.net.pl><4ccf38de$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ccf4f45$1@news.home.net.pl>
    <4ccf9415$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    <iape8n$q2b$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-247-242.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288745749 4396 76.223.247.242 (3 Nov 2010 00:55:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Nov 2010 00:55:49 +0000 (UTC)
    ďťżMessage-ID: <i...@p...onet.pl>
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <iape8n$q2b$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322553
    [ ukryj nagłówki ]

    "Hektor" <z...@w...pl> wrote in message
    news:iape8n$q2b$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał
    >
    >> Takie tarcze po pierwsze same są mniej wytrzymałe (bo są to zwykłe tarcze
    >> tylko powiercone i ponacinane), a po drugie szybciej zużywają klocki.
    >
    > To, że na pierwszy rzut oka wydaje Ci się, że są to "zwykłe tarcze tylko
    > powiercone i ponacinane", nie oznacza, że powinieneś tymi przemyśleniami
    > karmić niewiedzących. To nie są zwykłe tarcze, są wykonywane są z
    > mocnieszych stopów, bo ze względów konstrukcyjnych są słabsze
    > a pracują w bardziej wymagających warunkach.

    Tak to pewnie wygląda w jakimś bajkowym świecie w którym Ty żyjesz.

    Ale tarcze dostępne w handlu dla skody to nie są profesjonalne tarcze
    rajdowe tylko zwykłe tarcze powiercone aby dodać im wartości marketingowej
    u kupujących którzy wiedzą że gdzieś dzwoni ale nie bardzo wiedzą w którym
    kościele... Potwierdza to roznica w cenie detalu 28zl od sztuki. Nikomu
    sie nie bedzie sie chcialo robic specjalnej tarczy z lepszych materialow.
    Za te pieniadze ktos z wielkim trudem zmiesci sie z robocizna gdzies
    w Chinach i zaplaci ekstra za pociecie i powiercenie normalnych tarcz...

    Ktoś kto gdzieś widział tarcze wiercone i z nacięciami na rajdach
    wie, że takie są "cool" ale nie wie dlaczego są "cool" i kupuje takie
    do swojej skody - producent ma zbyt a klient montując takie "tylko
    ciut droższe" nie zdaje sobie niestety sprawy że wydatnie skrócił
    czas między naprawami auta.

    > A to, że nawiercanie i nacinanie szybciej zużywa klocki to jest szczyt
    > finezji "chłopskiego rozumu". W jaki to niby sposób te otwory
    > i frezy mają szybciej zużywać klocki?

    Szczyt chłopskiego rozumu to nie zdawać sobie sprawy z tego jak takie
    klocki działają i jak wpływa na to działanie poprzeczna szczelina w tarczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: