eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
  • Data: 2009-12-06 12:42:07
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: "Karambol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:hfgbrn$fe7$1@newsread1.aster.pl...
    >
    > Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:hffv8a$kss$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Ja tez nicasil mam stary, byl w idealnym stanie. Wszystko robilismy sami
    >> w garazu zadnemu servisowi juz nie ufam, samemu to zawsze czlowiek pewny
    >> na 100%:) wiec i docieranie zrobie po swojemu..
    >
    > ja tez miałem zanmiar robić sam i zabrałem sie za to
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/ktm.kaput

    Poznaje te zdjecia, juz jakis casz temu wrzuciles je w jakims temacie

    > w koncu doszedlem do wniosku ze nawet jak złoże to pewnie znow cos padnie
    > bo w koncu nie znam sie na ktm.
    > Oddałem do serwisu. W trakcie naprawy okazalo sie ze wymienic trzeba duzo
    > wiecej niz na poczatku mi powiedzieli. Ogólnie motocykl naprawili, ale
    > gdybym wiedzial ze tyle trzeba wymieniac to bym na naprawe sie nie
    > zgodził. Kosztowało mnie to wszystko wiecej niz sie spodziewałem.
    > Na poczatku była mowa ze do wymiany lozyska wałka rozrzadu i łańcuszek
    > oraz zawory + doszlifowanie. Doszedł tłok za prawie 600zł, korba ktora
    > musiałem kupic w zestawie z innymi gratami z silnika. przprasowywanie
    > korby do wału etc.

    Wlasnie dlatego nie oddaje do zadnych servisow, musze sam wszystko sprawdzic
    i wtedy wiemco jest naprawde do zrobienia. W dodatku odpadaja cholendarne
    pieniadze za robocizne.

    > No ale niech juz jezdzi i sie przaynajmniej nie psuje:) Juz oram:)
    >
    > A co u Ciebie padło?

    U mnie zaczol sie luz na korbowodzie (charakterystyczne walenie i
    gruchotanie, bardzo glosne dobiegajace z gory silnika), jak rozebralem
    silnik (najlepiej zdjac caly cylinder wtedy odpada koszt uszczeslki pod
    glowice) to okazalo sie, ze tlok jest pekniety, cud ze sie nie rozsypal i
    nie narobil zadnych szkod.
    Wiec kupilem nowy tlok, korbowod oddalem do regeneracji bo jak najbedziej
    sie do niej nadawal a w dodatku koszt jest 2x mniejszy niz nowka, wymienilem
    lozyska na walku, na wszelki wypadek i jeszcze jedno malutkie lozysko w
    skrzyni.
    Zlozylismy go do kupy i chodzi jak cholera:D

    http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/9NR4jVjnIu7/sp_a0
    445



    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
    tml




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: