    Date: Mon, 31 Jan 2011 23:35:47 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    <ihsggf$p06$1@inews.gazeta.pl>
    <4d41d098$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihvbj6$i2q$1@inews.gazeta.pl>

    On 2011-01-28 22:14, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Co nie zmienia faktu, ze od czasu do czasu przypalałem gume i bawiłem
    > sie bokami z automatem - nie znaczy to jednak, ze automat sie do tego
    > jakoś mocno nadaje.
    > Ot po prostu - da sie.

    Jeśli chodzi o zabawę, to mnie interesuje jak najszybsze pokonanie
    ustawionej trasy + ew. pokonanie jej ciągłym poślizgiem (niby może
    drift). A bawić staram się w miarę regularnie.

    Musiałbym zatem sprawdzić w praktyce.

    > Akurat od włączania biegu do jazdy w przeciwnym kierunku bez zatrzymania
    > - może sie spieprzyć.

    Ok, tyle chciałem wiedzieć.

    > Zależyu od tego ile w tym co piszesz fantazji, a ile prawdy.

    Ja nie proszę Cię o odpowiedź na pytanie to pytanie, mnie interesują
    fakty na temat automatu. Natomiast jeśli chcesz wiedzieć ile w tym
    prawdy, to wpadnij np. pod były Hotel Forum w Krakowie, 06.02.2011r
    http://www.safetypoludnie.pl/

    > Podpowiedz:
    > - czy na zlotach zdarza sie palić gume w samochodach z automatami -
    > jasne że tak.
    > - czy da sie lecieć bokiem i bawić z RWD + automat - jasne że tak
    > - czy manual jest do tego lepszy - jasne że tak

    > ale poszaleć na torze, a kręcić 360tki to zupelnie inna para kaloszy.

    Zauważyłeś, że nie piszę jedynie o torze ? Są różne istotne dla mnie
    aspekty zastosowania.

    > ps. tyle, ze akurat 360tki robi sie bez zmiany biegów ze wstecznego na
    > do przodu czy odwrotnie.

    Przy niższej prędkości wsteczny, przy wyższej wysprzęglenie. Chyba, że
    zaprezentujesz nam inną technikę ?

    > kto Cie tam wie, co ty z samochodem robisz.

    To nie ma aż takiego znaczenia - bo na pytanie odpowiem sobie sam :-)

    > Dla każdego normalnego użytkownika samochodu łącznie z tymi, co to
    > potrafią wycisnąć z samochodu to co samochód potafi - automat sie nadaje.

    Pytanie jest czy z manualem wycisnieliby więcej.

    > Są jednak automaty lepsze i gorsze. Szybsze i wolniejsze. Lepiej
    > zmieniające biegi i gorze. Takie z trybem sekwencyjnym i bez.

    Z tego co widzę, to tryby sekwencyjny byłby mi najbliższy. W szczegóły
    wdawać się nie będę...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik