eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak dbac o automatyczna skrzynie biegowRe: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!switch.ch!kanja.a
    rnes.si!news-hub.siol.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 31 Jan 2011 23:35:47 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    References: <ihjos0$rgr$1@inews.gazeta.pl> <ihk054$kk5$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3dcb01$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihki3l$gfh$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3de1b3$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihlkrf$2vj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d3eae1d$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihooul$osd$1@inews.gazeta.pl>
    <4d40652c$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihpql5$80a$1@inews.gazeta.pl>
    <4d407483$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihsggf$p06$1@inews.gazeta.pl>
    <4d41d098$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihvbj6$i2q$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ihvbj6$i2q$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 92
    Message-ID: <4d473944$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
    X-Trace: 1296513348 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2444 83.16.130.26:1953
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347000
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-28 22:14, Kuba (aka cita) wrote:
    >
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:4d41d098$0$2485$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co nie zmienia faktu, ze od czasu do czasu przypalałem gume i bawiłem
    > sie bokami z automatem - nie znaczy to jednak, ze automat sie do tego
    > jakoś mocno nadaje.
    > Ot po prostu - da sie.

    Jeśli chodzi o zabawę, to mnie interesuje jak najszybsze pokonanie
    ustawionej trasy + ew. pokonanie jej ciągłym poślizgiem (niby może
    drift). A bawić staram się w miarę regularnie.

    Musiałbym zatem sprawdzić w praktyce.

    >>> Automat to skrzynia do normalnej (dynamicznej czu nie - bez znaczenia)
    >>> jazdy. Nie do ekstrawaganckich udziwnień.
    >>
    >> Zmierzam do tego, czy może się od tego spieprzyć, czy po prostu nie
    >> będzie się dało.
    >
    > Akurat od włączania biegu do jazdy w przeciwnym kierunku bez zatrzymania
    > - może sie spieprzyć.

    Ok, tyle chciałem wiedzieć.

    >>>>> Nie wspominam już o tiptronikach, DSG z łopatkami itd...
    >>>>
    >>>> Z łopatkami nie miałęm do czynienia. Zastanawiam się, czy się
    >>>> sprawdzają przy "energicznym" manerwrowaniu... w rajdach jednak
    >>>> używają wajchy z boku (sekwencyjna) albo manuala. Jakiś powód musi
    >>>> tego być.
    >>>
    >>> A co ty z tymi rajdami i piruetami. Do czego Ci samochód?
    >>
    >> Szukam odpowiedzi na pytanie, czy automat mógłby być dla mnie.
    >
    > Zależyu od tego ile w tym co piszesz fantazji, a ile prawdy.

    Ja nie proszę Cię o odpowiedź na pytanie to pytanie, mnie interesują
    fakty na temat automatu. Natomiast jeśli chcesz wiedzieć ile w tym
    prawdy, to wpadnij np. pod były Hotel Forum w Krakowie, 06.02.2011r
    http://www.safetypoludnie.pl/

    > Podpowiedz:
    > - czy na zlotach zdarza sie palić gume w samochodach z automatami -
    > jasne że tak.
    > - czy da sie lecieć bokiem i bawić z RWD + automat - jasne że tak
    > - czy manual jest do tego lepszy - jasne że tak



    >> Samochód ma mi oprócz zastosowań czysto praktycznych dawać również
    >> przyjemność z jazdy. Czyli umożliwiać poszalenie (np. po torze),
    >
    > ale poszaleć na torze, a kręcić 360tki to zupelnie inna para kaloszy.

    Zauważyłeś, że nie piszę jedynie o torze ? Są różne istotne dla mnie
    aspekty zastosowania.

    > ps. tyle, ze akurat 360tki robi sie bez zmiany biegów ze wstecznego na
    > do przodu czy odwrotnie.

    Przy niższej prędkości wsteczny, przy wyższej wysprzęglenie. Chyba, że
    zaprezentujesz nam inną technikę ?

    >>> Piszemy o normalnym użytkowaniu samochodu, a nie o sportach
    >>> ekstremalnych.
    >>
    >> Ja od początku piszę o tym, czy automat może się nadać DLA MNIE - czy
    >> spełni MOJE konkretne oczekiwania. Stąd pierwotny mój wniosek, że
    >> automat jednak nie dla mnie. Teraz weryfikuje, czy jest to zdanie
    >> słuszne.
    >
    > kto Cie tam wie, co ty z samochodem robisz.

    To nie ma aż takiego znaczenia - bo na pytanie odpowiem sobie sam :-)

    > Dla każdego normalnego użytkownika samochodu łącznie z tymi, co to
    > potrafią wycisnąć z samochodu to co samochód potafi - automat sie nadaje.

    Pytanie jest czy z manualem wycisnieliby więcej.

    > Są jednak automaty lepsze i gorsze. Szybsze i wolniejsze. Lepiej
    > zmieniające biegi i gorze. Takie z trybem sekwencyjnym i bez.

    Z tego co widzę, to tryby sekwencyjny byłby mi najbliższy. W szczegóły
    wdawać się nie będę...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: