-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!switch.ch!kanja.a
rnes.si!news-hub.siol.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 31 Jan 2011 23:35:47 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
References: <ihjos0$rgr$1@inews.gazeta.pl> <ihk054$kk5$1@inews.gazeta.pl>
<4d3dcb01$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<ihki3l$gfh$1@inews.gazeta.pl>
<4d3de1b3$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<ihlkrf$2vj$1@news.net.icm.edu.pl>
<4d3eae1d$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<ihooul$osd$1@inews.gazeta.pl>
<4d40652c$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<ihpql5$80a$1@inews.gazeta.pl>
<4d407483$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<ihsggf$p06$1@inews.gazeta.pl>
<4d41d098$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
<ihvbj6$i2q$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ihvbj6$i2q$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 92
Message-ID: <4d473944$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
X-Trace: 1296513348 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2444 83.16.130.26:1953
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347000
[ ukryj nagłówki ]On 2011-01-28 22:14, Kuba (aka cita) wrote:
>
> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
> news:4d41d098$0$2485$65785112@news.neostrada.pl...
> Co nie zmienia faktu, ze od czasu do czasu przypalałem gume i bawiłem
> sie bokami z automatem - nie znaczy to jednak, ze automat sie do tego
> jakoś mocno nadaje.
> Ot po prostu - da sie.
Jeśli chodzi o zabawę, to mnie interesuje jak najszybsze pokonanie
ustawionej trasy + ew. pokonanie jej ciągłym poślizgiem (niby może
drift). A bawić staram się w miarę regularnie.
Musiałbym zatem sprawdzić w praktyce.
>>> Automat to skrzynia do normalnej (dynamicznej czu nie - bez znaczenia)
>>> jazdy. Nie do ekstrawaganckich udziwnień.
>>
>> Zmierzam do tego, czy może się od tego spieprzyć, czy po prostu nie
>> będzie się dało.
>
> Akurat od włączania biegu do jazdy w przeciwnym kierunku bez zatrzymania
> - może sie spieprzyć.
Ok, tyle chciałem wiedzieć.
>>>>> Nie wspominam już o tiptronikach, DSG z łopatkami itd...
>>>>
>>>> Z łopatkami nie miałęm do czynienia. Zastanawiam się, czy się
>>>> sprawdzają przy "energicznym" manerwrowaniu... w rajdach jednak
>>>> używają wajchy z boku (sekwencyjna) albo manuala. Jakiś powód musi
>>>> tego być.
>>>
>>> A co ty z tymi rajdami i piruetami. Do czego Ci samochód?
>>
>> Szukam odpowiedzi na pytanie, czy automat mógłby być dla mnie.
>
> Zależyu od tego ile w tym co piszesz fantazji, a ile prawdy.
Ja nie proszę Cię o odpowiedź na pytanie to pytanie, mnie interesują
fakty na temat automatu. Natomiast jeśli chcesz wiedzieć ile w tym
prawdy, to wpadnij np. pod były Hotel Forum w Krakowie, 06.02.2011r
http://www.safetypoludnie.pl/
> Podpowiedz:
> - czy na zlotach zdarza sie palić gume w samochodach z automatami -
> jasne że tak.
> - czy da sie lecieć bokiem i bawić z RWD + automat - jasne że tak
> - czy manual jest do tego lepszy - jasne że tak
>> Samochód ma mi oprócz zastosowań czysto praktycznych dawać również
>> przyjemność z jazdy. Czyli umożliwiać poszalenie (np. po torze),
>
> ale poszaleć na torze, a kręcić 360tki to zupelnie inna para kaloszy.
Zauważyłeś, że nie piszę jedynie o torze ? Są różne istotne dla mnie
aspekty zastosowania.
> ps. tyle, ze akurat 360tki robi sie bez zmiany biegów ze wstecznego na
> do przodu czy odwrotnie.
Przy niższej prędkości wsteczny, przy wyższej wysprzęglenie. Chyba, że
zaprezentujesz nam inną technikę ?
>>> Piszemy o normalnym użytkowaniu samochodu, a nie o sportach
>>> ekstremalnych.
>>
>> Ja od początku piszę o tym, czy automat może się nadać DLA MNIE - czy
>> spełni MOJE konkretne oczekiwania. Stąd pierwotny mój wniosek, że
>> automat jednak nie dla mnie. Teraz weryfikuje, czy jest to zdanie
>> słuszne.
>
> kto Cie tam wie, co ty z samochodem robisz.
To nie ma aż takiego znaczenia - bo na pytanie odpowiem sobie sam :-)
> Dla każdego normalnego użytkownika samochodu łącznie z tymi, co to
> potrafią wycisnąć z samochodu to co samochód potafi - automat sie nadaje.
Pytanie jest czy z manualem wycisnieliby więcej.
> Są jednak automaty lepsze i gorsze. Szybsze i wolniejsze. Lepiej
> zmieniające biegi i gorze. Takie z trybem sekwencyjnym i bez.
Z tego co widzę, to tryby sekwencyjny byłby mi najbliższy. W szczegóły
wdawać się nie będę...
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody