-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.astraweb.com!border5.a.newsrouter.astr
aweb.com!xlned.com!feeder5.xlned.com!posting4.xlned.com!news.sunnyusenet.com!no
t-for-mail
From: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kq921j$ccv$1@news.task.gda.pl> <kq9b9r$rrh$1@node2.news.atman.pl>
<51c85dcd$0$3046$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
<kqbln6$27k$2@node1.news.atman.pl> <kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak często się zmienia płyn hamulcowy?
Date: Tue, 25 Jun 2013 12:23:31 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7601.17609
Lines: 29
Message-ID: <51c96fb6$0$25879$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
Organization: Sunny Usenet - Affordable Usenet
X-Comments: Posted via news.sunnyusenet.com
NNTP-Posting-Date: 25 Jun 2013 10:23:50 GMT
NNTP-Posting-Host: 174c3ddd.news.sunnyusenet.com
X-Trace: DXC=IBMPJ;U<RY[[i5AV81\W<\<cX6G]D80cV9BGhFJ_j2h_2Aojh6=aKB_i=J^b0Pi_[P0kRRk2
Y:N<X`B@??543ij[;7gWVN3FomXKkLCi1l_h>WZ:5cB1=2g4WHSb0c;2bccS
X-Complaints-To: s...@n...sunnyusenet.com
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495999
[ ukryj nagłówki ]
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2013-06-25 10:51, AZ pisze:
>> On 2013-06-24, Kukus Minipalus <d...@i...pl> wrote:
>>>
>>> Moje Daihatsu Gran Move przejeździło 12 lat na niezmienianym oryginalnym
>>> japońskim płynie hamulcowym. Ale w tym samochodzie klocki hamulcowe
>>> zmieniłem pierwszy raz przy 170 tysiącach.
>>>
>> I przejechalo by kolejne 12 lat bo co mialo by sie stac? Trzeba bylo
>> pojechac w gory.
>>
>
> Nie trzeba gór, wystarczy kawałek ostrzej się przejechać po krętych
> drogach...
>
> U siebie po tym jak mi się permanentnie gotowały hamulce przerobiłem z
> 288mmm przód na 330mm a tył z 286mm na 300mm i zalałem Motula RBF 600.
> Teraz jest spokój :)
>
Akurat często bywałem w Sudetach (wiem, nie takie straszne te góry, ale
Karłów dobrze daje w dupę hamulcom), ale pod koniec życia (ostatnie 2 lata)
byłem w Alpach i Pirenejach. I nic się nie zagotowało i hamulce nie puściły.
Możę dlatego, że wiem co to hamowanie silnikiem. Inan sprawa, że
podejrzewam, gdyby to nie był japończyk, to taka sztuka była by niemożliwa.
Pewnie spore znaczenie miała szczelność układu hamulcowego. Nie ciągnął
wilgoci.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.13 12:54 J.F.
- 27.06.13 01:50 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=