    From: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak często się zmienia płyn hamulcowy?
    Date: Tue, 25 Jun 2013 12:23:31 +0200

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie trzeba gór, wystarczy kawałek ostrzej się przejechać po krętych
    > drogach...
    >
    > U siebie po tym jak mi się permanentnie gotowały hamulce przerobiłem z
    > 288mmm przód na 330mm a tył z 286mm na 300mm i zalałem Motula RBF 600.
    > Teraz jest spokój :)

    Akurat często bywałem w Sudetach (wiem, nie takie straszne te góry, ale
    Karłów dobrze daje w dupę hamulcom), ale pod koniec życia (ostatnie 2 lata)
    byłem w Alpach i Pirenejach. I nic się nie zagotowało i hamulce nie puściły.
    Możę dlatego, że wiem co to hamowanie silnikiem. Inan sprawa, że
    podejrzewam, gdyby to nie był japończyk, to taka sztuka była by niemożliwa.
    Pewnie spore znaczenie miała szczelność układu hamulcowego. Nie ciągnął
    wilgoci.