-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.astraweb.com!border5.a.newsrouter.astr
aweb.com!xlned.com!feeder5.xlned.com!posting4.xlned.com!news.sunnyusenet.com!no
t-for-mail
From: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kq921j$ccv$1@news.task.gda.pl> <kq9b9r$rrh$1@node2.news.atman.pl>
<51c85dcd$0$3046$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
<kqbln6$27k$2@node1.news.atman.pl> <kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak często się zmienia płyn hamulcowy?
Date: Tue, 25 Jun 2013 12:23:31 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7601.17609
Lines: 29
Message-ID: <51c96fb6$0$25879$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
Organization: Sunny Usenet - Affordable Usenet
X-Comments: Posted via news.sunnyusenet.com
NNTP-Posting-Date: 25 Jun 2013 10:23:50 GMT
NNTP-Posting-Host: 174c3ddd.news.sunnyusenet.com
X-Trace: DXC=IBMPJ;U<RY[[i5AV81\W<\<cX6G]D80cV9BGhFJ_j2h_2Aojh6=aKB_i=J^b0Pi_[P0kRRk2
Y:N<X`B@??543ij[;7gWVN3FomXKkLCi1l_h>WZ:5cB1=2g4WHSb0c;2bccS
X-Complaints-To: s...@n...sunnyusenet.com
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495999
[ ukryj nagłówki ]
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2013-06-25 10:51, AZ pisze:
>> On 2013-06-24, Kukus Minipalus <d...@i...pl> wrote:
>>>
>>> Moje Daihatsu Gran Move przejeździło 12 lat na niezmienianym oryginalnym
>>> japońskim płynie hamulcowym. Ale w tym samochodzie klocki hamulcowe
>>> zmieniłem pierwszy raz przy 170 tysiącach.
>>>
>> I przejechalo by kolejne 12 lat bo co mialo by sie stac? Trzeba bylo
>> pojechac w gory.
>>
>
> Nie trzeba gór, wystarczy kawałek ostrzej się przejechać po krętych
> drogach...
>
> U siebie po tym jak mi się permanentnie gotowały hamulce przerobiłem z
> 288mmm przód na 330mm a tył z 286mm na 300mm i zalałem Motula RBF 600.
> Teraz jest spokój :)
>
Akurat często bywałem w Sudetach (wiem, nie takie straszne te góry, ale
Karłów dobrze daje w dupę hamulcom), ale pod koniec życia (ostatnie 2 lata)
byłem w Alpach i Pirenejach. I nic się nie zagotowało i hamulce nie puściły.
Możę dlatego, że wiem co to hamowanie silnikiem. Inan sprawa, że
podejrzewam, gdyby to nie był japończyk, to taka sztuka była by niemożliwa.
Pewnie spore znaczenie miała szczelność układu hamulcowego. Nie ciągnął
wilgoci.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.13 12:54 J.F.
- 27.06.13 01:50 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=