  • Data: 2009-04-28 11:12:10
    Temat: Re: Jak często gubicie kufry?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-28 12:49:24 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > BTW kufer masz w sevence?

    Maxxie.

    > Który rocznik.

    Kufra? ;-)

    > Kumpel chce do swojej sevenki (2002) wstawić stelaż z givi nie pasuje
    > (jest tylko do roczników 92-00).

    AFAIK w tym modelu nie było specjalnych zmian, więc stelaż powinien
    pasować do wszystkich roczników, jeśli jest przeznaczony do tego modelu.

    > Jaki stelaż ma kupić kumpel do swojej sevenki?

    Ja chciałem oryginalny Givi, bo z racji mocowania do amorów sprawia
    wrażenie solidniejszego. Ale raz że mam jakieś dziwne stelaże pod
    boczne kufry i obawiałem się konfliktu mocowań, a dwa że chciałem
    szybko, a nigdzie nie było Givi (w Germanii również), to wziąłem Five
    Stara (cena obu podobna, ok. 100-120 ojro). Ten jest mocowany tylko do
    trzymadła pasażera i z wyglądu nie budzi zaufania, ale wiozłem już na
    nim ze 20 kg i było fporzo. Tylko trochę zjebali jego konstrukcję,
    konkretniej kąt mocowań, w związku z czym nie da się otworzyć kufra
    tak, żeby klapa nie opadała.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco