  • Data: 2009-04-28 07:33:42
    Temat: Re: Jak często gubicie kufry?
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@n...pl> napisał
    Z tymi Givi to jest tak,że są systemy mono key i mono lock.Jeden jest
    dedykowany bardziej do skuterów zdaje się mono lock a drugi do
    większych obciążeń i prędkości. Płyta pasuje do stelarza a kufer w
    systemie płyty.
    Na systemie mono lock można do 46 załadować do 3,5 kg i prędkość do
    120 km,co jest nieporozumieniem,wiem bo sam kupiłem wersje badziewną i
    co prawda nie wypina mi się ,ale jak chce pojechac szybciej to
    zakładam linki od expandora do ćwiczeń.i ściskam kufer z płytą.

    No i zgadza się. Mam MONOKEY płytę i kufer czyli przeznaczone do motocykli a
    nie skuterów i do większego załadunku (10kg zamiast 3,5). W kufrze mam
    nalepkę i tez jest napisane w instrukcji: 120kmh AT FULL LOAD a nie ze
    sweterkiem ważącym tyle co nic.
    Płycie się przyjrzałem i jest prosta. Z reszta system mocowania jej do
    stelaża w zasadzie nie daje możliwości wygięcia jej. Nie zmienia to faktu że
    płyta jest plastikowa, tak samo jak kufer a więc oboje są jakoś tam podatni
    na wygięcie.....
    Wojtek