  • Data: 2009-01-14 21:20:46
    Temat: Re: Jak chodzi netia jeśli chodzi o łącza operatorskie ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...pl pisze:

    > w umowie SLA z czasem naprawy 4 godz, zgloszenie ze nie dziala w piatek
    > i liczymy... liczymy.. oczywiscie cała seria - pracujemy nad problemem,
    > xxxxxx stalo sie po naszej stronie z radiem a antena wysoko /w miejsce
    > xxx wpisz dowolnie/ w poniedzialek po awanturce z biurem po poludniu
    > dzwoni sobie jakis z "anteny" i mowi że doszło do niego zlecenie ze nie
    > działa i co konkretnie bo tego nie wie..... /a bok twierdził że już
    > technicy nad tym pracują.../ - a radio - dziala caly czas - znaczy
    > trakty PRI dzialaja jak zloto a netu dalej niet - stanelo na tym ze ktos
> [...]

    to nie na temat może, ale w takim zakresie jak piszesz na Śląsku to GTS
    jest rewelacja. W zeszłym roku miałem zmianę z radiolinii 80Mbitów na
    155 i coś poszło nie tak - arpy się widziały, ale ruchu nie było.
    Technicy zrobili - pojechali. Po paru godzinach moje zgłoszenie, że
    NADAL nie działa. O 22.00 telefon, że inżynier z Katowic już jedzie do
    Częstochowy do mnie.
    Przyjechał koło 23.30 z całym samochodem z gratami (praktycznie dwie
    nowe radiolinie w kawałkach). potem testy. u mnie w serwerowni i na
    węźle. Koło 3 w nocy pojechał po nową kartę eth do radiolinii znowu do
    Katowic. Wrócił o 6.30 i od tego czasu działa.

    Jak dla mnie rewelacja - no może oprócz niezaplanowanego mojego dyżuru w
    serwerowni podczas prac :)
    Ale człowiek też miał ciężką noc ... Niemniej przyjechał fachowiec - nie
    to co ci co robili wymianę radia.

    Wojtek