    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Jak byĹ?cie zachowali siÄ? na takim skrzyĹźowaniu?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Tue, 13 Dec 2011 12:15:41 +0100

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 11:43:46 +0100, Dman-666 napisał(a):

    > Matolem...
    > Nie bierz tego do siebie, ale po prostu ogolne zasady okreslaja jak sie
    > zachowac na tego typu skrzyzowaniu jak napisal kolega K.
    > Na wynik zony sklada sie:
    >
    > 1. pech (z autem ktore prawdopododbnie wjechalo na skrzyzowanie zbyt
    > pozno)
    > 2. ustawienie pojazdu przy feralnym manewrze (zabraklo zdecydowania).
    > 3. egzaminator, ktorego zadaniem jest raczej pomagac egzaminujacemu a
    > nie doprowadzac do tego typu sytuacji w IRL
    >
    > Mnie jednak ciekawi jak przebiegal egzamin do feralnej chwili
> [...]

    Ty też nie bierz do siebie tego co napisałem poprzednio, ale dla mnie
    nieporozumieniem jest nazwanie tego skrzyżowania prostym.
    Konia z rzędem temu, kto wytłumaczy na tym skrzyżowaniu sytuację
    następującą: z obydwu kierunków jadą goście chcący skręcić w lewo (niech to
    będą dwa samochody egzaminacyjne jak na jednej z fotek na stronie, którą
    podałem).Który z nich ma pierwszeństwo? Chcąc minąć się na skrzyżowaniu
    jeden z nich ma pewne najechanie na linię ciągłą bo razem się nie
    zmieszczą. Normalny kierowca by to olał, ale na egzaminie wiadomo czym to
    sie kończy. Więc siedzi tam dwoje zestresowanych egzaminem gości i
    podejrzewam, że jeden będzie czekał na manewr drugiego aż do momentu zmiany
    świateł i pewnie skończy się to oblaniem obydwu. Sytuacja jest bardzo
    sporna i kontrowersyjna.
    Egzaminator był grzeczny ale bardzo sztywny i mało przystępny.

    --
    i...@w...pl