  • 1. Data: 2011-04-03 12:25:02
    Temat: Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
    Konstruktorzy maja o czym myslec...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-04-03 13:45:38
    Temat: Re: Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    > VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
    > Konstruktorzy maja o czym myslec...

    Niezle... daj linka do fotki, albo filmu, albo czegos.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2011-04-03 16:26:27
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 03.04.2011 14:25, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
    > Konstruktorzy maja o czym myslec...

    Trzeba mnie było widzieć wczoraj wieczorem...

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 4. Data: 2011-04-03 17:08:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Krzysztof "Mad Max" Laska"
    Trzeba mnie było widzieć wczoraj wieczorem...

    Mialem raczej na mysli stany kiedy fizyka dziala...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-04-03 22:54:02
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-04-03 18:26, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Trzeba mnie było widzieć wczoraj wieczorem...

    ALe ze co VFaRafa ze sie składa to żadna nowina:))

    pozdr.
    Tomek
    XX'Czarnula

  • 6. Data: 2011-04-04 14:08:36
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 04.04.2011 00:54, Viking pisze:

    > ALe ze co VFaRafa ze sie składa to żadna nowina:))

    Ja się potrafię poskładać i bez fefafery ;)

  • 7. Data: 2011-04-05 07:43:49
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

    >Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
    > Konstruktorzy maja o czym myslec...

    Pochylić może się sporo, może nawet "na lenia" zakręty brać

    http://www.youtube.com/watch?v=TqKShV-iN5M

    PS. jakby co, to browara mam ;)

    --
    pozdrawiam,
    Fragles

  • 8. Data: 2011-04-05 08:30:08
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Fragles"
    http://www.youtube.com/watch?v=TqKShV-iN5M
    PS. jakby co, to browara mam ;)

    He he tylko zeby to zrobic na motocyklu GP trzeba bedzie tytanowych
    spodni i stalowych jaj :)
    Vale szlifowal przednia obrecz...

  • 9. Data: 2011-04-05 08:46:27
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

    Uzytkownik "Tytus" <v...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > He he tylko zeby to zrobic na motocyklu GP trzeba bedzie tytanowych
    > spodni i stalowych jaj :)
    > Vale szlifowal przednia obrecz...

    Ja bym tam raczej materialy miejscami zamienil ;)

    --
    pozdrawiam,
    Fragles

  • 10. Data: 2011-04-05 15:32:46
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...

    i nie wypierdyknął się ?
    bo przeca mu ambicja przerasta umiejętności
    ;)