  • Data: 2016-06-15 19:44:14
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2016-06-14 o 17:46, Cavallino pisze:

    >Myślałem że niekretyni domyślą się że chodzi o jakiś głupi manewr
    >samochodem :)
    >Proszę bardzo streszczenie:
    >Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

    samo wyprzedzanie pasem awaryjnym to nie jest jeszcze takie glupie,
    ale po nocy gorzej - choc tu akurat oswietlona, ale zakret, a sposob
    wjazdu tam to juz debilny.

    P.S. A tu kto placi odszkodowanie ?
    https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=144
    https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=342

    Do kolizji nie doszlo :-)

    PPS. Coraz ciekawsze te polskie drogi ... prawie jak w Rosji ?
    https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=72

    ciekawa seria ... trzeba byc czujnym.

    To co - czas kupic kamere ?

    J.