  • Data: 2016-06-15 20:13:51
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo"

    > trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    Widziałem kiedyś filmik, chyba z Rosji, gdzie kierowca wyskoczył tak zza
    tira na prawy pas prosto na stojący tam pojazd. Moment wybrał idealnie -
    nie miał nawet ćwierć sekundy na reakcję.
    ---
    I postanowiłeś nam o tym opowiedzieć. Ale co to ma wspólnego z tą sytuacją ?
    Wyprzedzanie prawą stroną jest generalnie dozwolone w tej sytuacji.
    Wątpliwości może budzić jedynie wykorzystanie pasa awaryjnego, ale przecież
    chwilowe to jak dla mnie ok. Nie wiem, zazdrościcie mu czegoś ?

    Ale nie oceniajmy ich źle, na pewno mieli ważny powód, żeby tak jechać,
    śpieszyli się na porodówkę, egzamin, mszę (jak bp Chrapek), do pracy itp
    itd. Albo po prostu jechali bezpiecznie, bo są dobrymi kierowcami, jak
    ... albo nie napiszę, bo oberwie mi się od kapeluszy, plonków i warningów ;)
    ---
    Daj se spokój z pierdołami, skoncentruj się na tym, że gość maksymalnie
    wykorzystał drogę.