  • Data: 2009-10-30 09:28:04
    Temat: Re: Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Oct 2009 01:48:21 -0700 (PDT), robertbig <r...@w...pl>
    wrote:

    >nie interesuje. Ale ten człowiek , którego nikt w tym kraju nie
    >zuważa .
    > Nie widzi go TV , gazety codzienne i niecodzienne. Nawet sportowe.
    >Natomiast jego spektakularne sukcesy.

    Ma sukcesy, niech sie nimi cieszy.
    Jak chce byc slawny i bogaty to powinien sie zajac kopaniem pilki,
    sukcesy nie sa wymagane.

    >Facet jeśli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
    >strone.

    Jak tu sprzedac menadzerowi sredniego szczebla koniecznosc taplania
    sie w blocie i syfie ? Latwiej, taniej, szybciej pokazac plastik albo
    chrom. No i zona nie bedzie krzyczec ze sie pobrudzil.

    >A TA "zakała" , która mogła by być żyłą złota w innym normalniejszym
    >kraju , dla mediów i firm , jest niestety fabrycznym KTM-a.

    Niestety ? IMHO bardzo dobrze, przynajmniej ma kase i nie musi sie
    martwic skad wziac opony czy wpisowe na kolejny rajd. A takze nie musi
    znosic scierwa dzialaczy.

    pozdr
    newrom
    --