  • Data: 2010-03-10 05:41:39
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: JohnyK <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 19:27, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "looker"news:hn62tb$124$1@news.onet.pl

    > za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
    > IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

    Weź daj spokój. Za 30pln rozmawiam do oporu ze wszystkimi w PLAY. W
    POPie mam 1000 minut za 6pln. Czyli za 30pln mam 5000 minut. Do
    wszystkich w Orange i na stacjonarne. Czyli zamiast do 2 czy 3
    milionów w PLAY mam jakieś 13 milionów numerów w Orange. W PLAY mam
    aż jedną osobę. Jedną. A 5000 minut to, zakładając, że miesiąc ma 30
    dni i rozmawiam codziennie, to jest jakieś 2h45. Dla mnie oferta
    Orange jest znacznie lepsza. Ale też pewnie dlatego, że ja mam około
    100 minut dziennie.

    JK