  • 11. Data: 2010-04-14 21:29:05
    Temat: Re: Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jacek napisał(a):
    > Nie wyciągaj pochopnych wniosków.
    Umów sie z to na browara.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-04-14 23:42:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Wiesz, jak cipa chce zaparkować 10m od wejścia to dla takiej cipy zawsze
    > będzie brak miejsc.

    Tacy też się zdarzają, ale częściej jednak inni stanęli poza wyznaczonymi
    miejscami (dostawczak, pickup, cokolwiek), potem odjechali, a ten co
    został wygląda na buraka, chociaż gdy parkował to nie miał żadnego wyboru.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-04-15 02:09:27
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Heh, Kłobuck. Taki ślunski DTR, rzekłbym.

    O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef,
    mieszkający w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy
    na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    priv: Nissan 100NX 2.0 '95

  • 14. Data: 2010-04-15 08:11:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > Tacy też się zdarzają, ale częściej jednak inni stanęli poza wyznaczonymi
    > miejscami (dostawczak, pickup, cokolwiek), potem odjechali, a ten co
    > został wygląda na buraka, chociaż gdy parkował to nie miał żadnego wyboru.
    Pieprzysz farmazony jak małe dziecko, lub nieudolnie
    tłumaczysz się bo pewnie też tak parkujesz.

    Dostawczaki spotykam bardzo często ale pod marketami
    budowlanymi, i tez nie miałem takiej sytuacji by parkować
    jak cipa.
    Pod zwykłymi marketami dostwczaki są rzadkością, a nawet
    gdyby to co? Że dwa dostawczaki tak zaparkowały że Tobie
    zostawili w środku 2x1/2 miejsca?

    Tłumaczenia Twoje są na miare rajderów z Kłobucka.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-04-15 10:41:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 02:09:27 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

    > O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef,
    > mieszkający w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy
    > na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

    Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 16. Data: 2010-04-15 11:30:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef,
    > mieszkający w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy
    > na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

    Detroit i tak bije wszystko na łeb.
    Ja tam zawsze wzmagam czujnośc jak widzę tablicę rejestracyjną z za dużą
    ilością literek przed częścią liczbową - to prawie zawsze oznacza jakieś
    chaotyczne, niesygnalizowane manewry na drodze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2010-04-15 16:13:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Pieprzysz farmazony jak małe dziecko, lub nieudolnie tłumaczysz się bo
    > pewnie też tak parkujesz.

    Pitu, pitu.

    > Dostawczaki spotykam bardzo często ale pod marketami budowlanymi, i tez
    > nie miałem takiej sytuacji by parkować jak cipa.
    > Pod zwykłymi marketami dostwczaki są rzadkością

    Auto przed nim zaparkowane dokładnie tak samo nie daje Ci do myślenia?

    > a nawet gdyby to co? Że
    > dwa dostawczaki tak zaparkowały że Tobie zostawili w środku 2x1/2
    > miejsca?

    Spróbuj sam wykombinować, nie będę podpowiadał.

    > Tłumaczenia Twoje są na miare rajderów z Kłobucka.

    A co oni takiego robią, bo nie mam rozeznania w sąsiednich wsiach w
    Twoich stronach?

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-04-15 21:27:09
    Od: red <r...@r...com>

    On 2010-04-15 10:41:01 +0200, Adam Płaszczyca said:

    > Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne.

    Dobre :) I sporo w tym prawdy. No ja niestety (ale to już chyba czysto
    statystycznie) trafiam jeszcze na ciołki lokalne czyli DW - niestety
    sporo naprawdę nie potrafi jeździć :/

  • 19. Data: 2010-04-15 22:37:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:27:09 +0200, red napisał(a):

    > Dobre :) I sporo w tym prawdy. No ja niestety (ale to już chyba czysto
    > statystycznie) trafiam jeszcze na ciołki lokalne czyli DW - niestety
    > sporo naprawdę nie potrafi jeździć :/

    Deutsche Welle ;)

    Ale i tak najlepszy jest mały, biały kurdupel z rejestracją EPA.

  • 20. Data: 2010-04-16 22:38:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Deutsche Welle ;)
    >
    > Ale i tak najlepszy jest mały, biały kurdupel z rejestracją EPA.

    I jeszcze jak ma CymBał radio. "Epa, epa! Andale!" :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl