    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
    Date: Thu, 15 Apr 2010 08:11:50 +0200

    to napisał(a):

    > Tacy też się zdarzają, ale częściej jednak inni stanęli poza wyznaczonymi
    > miejscami (dostawczak, pickup, cokolwiek), potem odjechali, a ten co
    > został wygląda na buraka, chociaż gdy parkował to nie miał żadnego wyboru.
    Pieprzysz farmazony jak małe dziecko, lub nieudolnie
    tłumaczysz się bo pewnie też tak parkujesz.

    Dostawczaki spotykam bardzo często ale pod marketami
    budowlanymi, i tez nie miałem takiej sytuacji by parkować
    jak cipa.
    Pod zwykłymi marketami dostwczaki są rzadkością, a nawet
    gdyby to co? Że dwa dostawczaki tak zaparkowały że Tobie
    zostawili w środku 2x1/2 miejsca?

    Tłumaczenia Twoje są na miare rajderów z Kłobucka.
    --
    Krzysiek