  • 11. Data: 2012-11-05 16:14:00
    Temat: Re: Ja pierdykam! OT - sortowanie wątków
    Od: "kasik" <k...@n...pl>

    > Ja tak OT bo mnie wkurza jak ludzie piszą "wątek niżej/wyżej, trzy wątki
    > temu itp.."
    > Ludzie! sortowanie sobie można ustawić inaczej niż Wy macie. U mnie np
    > każda odpowiedź w jakimkolwiek wątku, nawet tym z przed roku, wyciąga go
    > na samą górę! Więc proszę, określajcie bardziej precyzyjnie.

    jaki masz czytnik?

  • 12. Data: 2012-11-05 17:34:45
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 05.11.2012 16:14, kasik pisze:

    > jaki masz czytnik?

    Thunderbird

  • 13. Data: 2012-11-05 18:01:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-05 16:14:00 +0100, "kasik" <k...@n...pl> said:

    > jaki masz czytnik?

    Taki, w którym sortowanie ma ustawione wg daty.
    (swoją drogą to pisanie o wątku wyżej czy niżej jest bez sensu, bo
    oparte jest na błędnym założeniu)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-11-05 19:00:21
    Od: tÎż

    Albercik wrote:

    > Ja tak OT bo mnie wkurza jak ludzie piszą "wątek niżej/wyżej, trzy wątki
    > temu itp.."
    > Ludzie! sortowanie sobie można ustawić inaczej niż Wy macie.

    Ale co mnie to obchodzi? :-) Ja pisałem o moim czytniku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2012-11-06 01:27:09
    Temat: Re: Ja pierdykam!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 21:16:39 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Jeśli rząd będzie nas leczył, to będzie wprowadzał przepisy w których w
    > mniejszym stopniu będziemy ulegać wypadkom, choćbyś musiał chodzić w
    > kasku po chodniku.

    I powiedz jeszcze że wierzysz w tego typu teorie...

    Wypadki drogowe to koszty pomijalne np. w porównaniu z byle grypą i
    przeziębieniami.
    No ale pewnie gdyby pani Bublewicz wymyśliła z mocy ustawy nakaz chodzenia
    w czapce od 1 listopada do 31 marca, to by było wielkie obuerzenie że
    zamach na wolność i swodoby. Ale zimowe opony na kołach już takich emocji
    nie wzbudzają.

    Naród łatwiej ogłupić zawsze w kwestiach których się boi i nie rozumie.
    Jeździć mało kto umie, większość się jeżdżenia boi (tzn. każdemu się wydaje
    że on umie, a że zagrożeniem jest jakaś mityczna reszta), to i z wiekszą
    radością kierowcy przyjmują tego typu pomysły.
    Ale ogólnie to nie o zdrowie tu chodzi... Tu chodzi o strach.

  • 16. Data: 2012-11-06 08:36:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 01:27:09 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > w czapce od 1 listopada do 31 marca, to by było wielkie obuerzenie że
    > zamach na wolność i swodoby. Ale zimowe opony na kołach już takich emocji

    Moze coraz wiecej osob trafilo juz na prawdziwie letnie i sie przekonalo ze
    dobre opony trzeby miec :-)

    Mozna tez postac w trzydniowym korku z powodu drobnego opadu i tez
    popierac.

    > Naród łatwiej ogłupić zawsze w kwestiach których się boi i nie rozumie.
    > Jeździć mało kto umie, większość się jeżdżenia boi (tzn. każdemu się wydaje
    > że on umie, a że zagrożeniem jest jakaś mityczna reszta)

    Czyli sie nie boja. Owszem, sa tacy, ale to mniejszosc, wiekszosc bardzo
    chetnie jezdzi.

    J.

  • 17. Data: 2012-11-06 15:26:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-05 19:00, t? pisze:

    > Ale co mnie to obchodzi? :-) Ja pisałem o moim czytniku.

    Dziwi mnie że kogokolwiek obchodzi to że Ty nie masz na coś siły skoro
    wychodzisz z takiego ignoranckiego założenia że Twój czytnik i nie
    obchodzi Cię inny.
    Swoją drogą ciekawiło mnie jak długo jeszcze będziesz w stanie
    uskuteczniać te swoje głupotki :)

    Lewis