  • 1. Data: 2013-08-13 13:06:28
    Temat: Ja nie będę gotowaną żabą
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-08-13 17:27:47
    Temat: Re: Ja nie będę gotowaną żabą
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kud3vi$nhu$...@n...task.gda.pl...
    > http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > --
    > Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Daruj sobie wrzucanie gołych linków.....

  • 3. Data: 2013-08-13 21:37:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    aba/

    > Daruj sobie wrzucanie gołych linków.....

    możesz spokojnie kliknąć to jest blog o nielegalnych radarach i innych
    sprawach związanych z pomiarem prędkości i wykręcaniem sie od zapłaty
    mandatów.

  • 4. Data: 2013-08-14 09:15:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.08.2013 21:37, Marek Dyjor pisze:
    > (...) wykręcaniem sie od zapłaty mandatów.

    Wykręcaniem? Ja pierdole (za przeproszeniem), postsovieticus pełną gębą.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 5. Data: 2013-08-14 11:51:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Wykręcaniem? Ja pierdole (za przeproszeniem), postsovieticus pełną
    > gębą.

    Wiesz co... :)

    chyba jest jednak dokładnie odwrotnie, to system sowiecki uczy obywateli że
    pańśtwo należy zawsze robić w banbuko, a przepisy prawa służą temu aby je
    obchodzić.

    pomijając kilka procent osób które rzeczywiście zostały poszkodowane w
    wyniku źle przeprowadzonych pomiarów prędkości to większość tych co
    skorzystają z zawartych tam porad przekroczyła prędkość i będzie sie właśnie
    wykręcała od zapłaty a nie broniła przed przemocą nieuczciwego państwa.

    Przy czym też uważam ze często ograniczenia prędkosci są w głupich
    miejscach.

    szkoda ze przezt ten cholerny socjalizm nie dorobiliśmy sie tradycji
    tworzenia ruchów społeczenych działających w obronie danej grupy. Niestety u
    nas takei ruchy zmieniaja sie szybko w metodę na wygodne życie na cudzy
    koszt. (patr organizacje zawodowe, przedsiebioirców czy związki zawodowe)

  • 6. Data: 2013-08-14 12:00:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > skorzystają z zawartych tam porad przekroczyła prędkość i będzie sie
    > właśnie wykręcała od zapłaty a nie broniła przed przemocą nieuczciwego

    Dokładnie!
    Należałoby raczej poświęcić własną energię na walkę z idiotycznymi
    ograniczeniami, a nie na szukanie dziury w całym by nie zapłacić słusznie
    nałożonej kary.

    Niestety do tego potrzeba społeczeństwa obywatelskiego a nie brukowego.
    Prosty przykład: było idiotyczne ograniczenie (np. pozostawione 10 lat
    wcześniej po robotach drogowych), ktoś zadecydował by je zlikwidować i nagle
    dochodzi w tym miejscu do wypadku. W tym momencie naszego brukowego
    społeczeństwa nie interesuje że przyczyną wypadku buł pijany kierowca który
    przejechał pijanego pieszego co nagle wszedł na jezdnię. Nasze społeczeństwo
    domaga się głowy urzędnika bo to przez niego ktoś zginął, bo gdy było
    ograniczenie był spokój.

    W tej sytuacji ten urzędnik ani jego koledzy już nigdy nie zlikwidują
    żadnego idiotycznego ograniczenia., ale bynajmniej to nie jest ich wina
    tylko społeczeństwa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-08-14 14:40:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.08.2013 11:51, Marek Dyjor pisze:

    > Wiesz co... :)
    >
    > chyba jest jednak dokładnie odwrotnie, to system sowiecki uczy obywateli
    > że pańśtwo należy zawsze robić w banbuko, a przepisy prawa służą temu
    > aby je obchodzić.

    Nie, system sowiecki w dupie miał prawo, jeśli celem było zgnębienie
    obywatela. Rozumiem, że w dupie masz to, że dwóch prezesów GUM
    poświadczyło swoim podpisem nieprawdę w dokumentach nadania
    Zatwierdzenia Typu dla ręcznych radarów Rapida i Iskry i tak samo
    kompletnie Cie to nie interesuje, że co roku pracownicy OUM poświadczają
    taka nieprawdę w dokumentach Fotorapida. Przypominam, to jest bardzo
    poważne przestępstwo i tym ludziom należy się po 3 lata więzienia na głowę.

> [...]
    > skorzystają z zawartych tam porad przekroczyła prędkość i będzie sie
    > właśnie wykręcała od zapłaty a nie broniła przed przemocą nieuczciwego

    Nawet 1 osoba, która została poszkodowana w skutek złego działania
    urządzenia lub niewiedzy/głupoty operatora powoduje, że należy z tym
    walczyć. Winę trzeba udowodnić ponad wszelka wątpliwość, a dopóki tego
    się nie uczyni człowiek jest niewinny. To jest podstawa demokratycznego
    państwa prawa.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 8. Data: 2013-08-14 22:58:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-14 14:40, anacron pisze:

> [...]
    > taka nieprawdę w dokumentach Fotorapida. Przypominam, to jest bardzo
    > poważne przestępstwo i tym ludziom należy się po 3 lata więzienia na głowę.

    Ale tu akurat nie chodzi o to, tylko o twoje podejście. Powiesz z
    czystym sumieniem, że nie przekraczasz dozwolonej prędkości i nie
    przekroczyłeś jej, akurat wtedy gdy została uwieczniona?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2013-08-14 23:25:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale tu akurat nie chodzi o to, tylko o twoje podejście.

    No co Ty - nick zmienił :>

    > Powiesz z
    > czystym sumieniem, że nie przekraczasz dozwolonej prędkości i nie
    > przekroczyłeś jej, akurat wtedy gdy została uwieczniona?

    Nie wymagasz za dużo?

  • 10. Data: 2013-08-15 01:14:56
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Powiesz z czystym sumieniem, że nie przekraczasz dozwolonej prędkości i
    > nie przekroczyłeś jej, akurat wtedy gdy została uwieczniona?

    Nie powie tego bo:
    - predkosciomierz w samochodzie ma dokladnosc rzedu 10km/h, a w czasie
    jazdy wolalbym, zeby patrzyl na droge, a nie na wskazowke
    -jesli stwierdzi to policjant, to na podstawie niewiarygodnych wynikow.
    Bardzo dobrze czlowiek robi, ze walczy z tym systemem. Jesli GUM tak
    samo podchodzi do legalizacji wag, taksometrow i innych urzadzen
    pomiarowych, to niewesolo.
    Jesli panstwo zarzuca obywatelowi lamanie prawa, to chyba troche nie w
    porzadku, ze samo je lamie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa