  • 1. Data: 2013-08-13 00:23:03
    Temat: ISOFIX w citroen berlingo XTR - jest czy nie ma ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Citroen Berlingo z 2012 roku, XTR. W instrukcji i w specyfikacji
    zakupowej auta mam wzmiankę o tym, że na tylnych 2 siedzeniach
    mam isofixa, ale nie mogę go znaleźć.

    Ktoś pomoże ? ;)
    Gdzie to się ukryło ? ;D
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-08-13 08:20:34
    Temat: Re: ISOFIX w citroen berlingo XTR - jest czy nie ma ?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 00:23:03 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Ktoś pomoże ? ;)
    > Gdzie to się ukryło ? ;D

    Szukaj znaczka z ISOFIXEM.

    Coś jak to :
    http://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-
    motoryzacyjne-a53/isofix-mocowanie-fotelika-m15239.j
    pg

    W C4 mam to właśnie w formie takiego "pinu" plastikowego - mały okrągły
    znaczek w dolnej części oparaci. Mniej więcej umiejscowiony obok-nad
    "dziurą" do wpięcia fixa. W Mazdzie teściów też był taki plasticzek.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2013-08-13 20:10:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-13 08:20, Franc pisze:

    > Szukaj znaczka z ISOFIXEM.

    Nie no, znaczek jest, zaczepy też są, ale isofixa nie ma i w tym
    rzecz.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2013-08-13 20:42:42
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 20:10:21 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie no, znaczek jest, zaczepy też są, ale isofixa nie ma i w tym
    > rzecz.
    Jak masz zaczepy to nic innego miec nie będziesz. Może się nie rozumiemy?

    Sorry za mentorski wykład - ale fotelik z ISOFIXEM to taka klamerka którą
    wpinasz w ten zaczep (metalowe ucho) w fotelu. Dodatkowo zarzucasz kotwicę
    do bagażnika i tam dopinasz na siłę.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2013-08-13 20:58:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-13 20:42, Franc pisze:

    > Sorry za mentorski wykład - ale fotelik z ISOFIXEM to taka klamerka którą
    > wpinasz w ten zaczep (metalowe ucho) w fotelu. Dodatkowo zarzucasz kotwicę
    > do bagażnika i tam dopinasz na siłę.

    No tak, tylko, że znaczna większość fotelików isofix, które
    oglądałem nie miały kotwicy kotwiczącej za kanapą, a nogę
    podpierającą przed.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-08-14 09:00:32
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 20:58:09 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > No tak, tylko, że znaczna większość fotelików isofix, które
    > oglądałem nie miały kotwicy kotwiczącej za kanapą, a nogę
    > podpierającą przed.

    Te z nogą podpierającą przód to widziałem tylko na zdjęciach. Sam mam dwa
    foletiki "Chicco" (dzieli je 2 lata) i nie mają nogi - tylko właśnie
    kotwicę. Byłem nawet przekonany, że nogą to trzeba dokupić osobno jako
    dodatkowy bajer.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2013-08-14 12:50:57
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Citroen Berlingo z 2012 roku, XTR. W instrukcji i w specyfikacji
    > zakupowej auta mam wzmiankę o tym, że na tylnych 2 siedzeniach mam
> [...]

    Moze jest tak jak w lagunie 2 i trzeba rozpruc troche fotel :) Poszukaj
    w instrukcji.

  • 8. Data: 2013-08-14 15:15:12
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Franc" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wpinasz w ten zaczep (metalowe ucho) w fotelu. Dodatkowo zarzucasz kotwicę

    Są trzy kategorie:
    UNIVERSAL - ISOFIX + TOP TETHER
    VEHICLE-SPEC - ISOFIX bez TOP TETHER
    SEMI-UNIVERSAL - ISOFIX + FOOT-PROP

    może to ta druga?

    J.

  • 9. Data: 2013-08-14 20:36:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-14 12:50, Grzegorz Prędki pisze:

    > Moze jest tak jak w lagunie 2 i trzeba rozpruc troche fotel :)
    > Poszukaj w instrukcji.

    No w instrukcji jest co i jak :)
    Mocowania z tyłu nie ma żadnego (albo ja nie znalazłem), a więc
    w grę wchodzą tylko isofixy z podporą o przednią podłogę.

    Liczyłem, że zagadka będzie "ciekawsza", ale co tam.

    Rzecz w tym, że tam gdzie mam isofixy - mam schowki w podłodze -
    czyli noga byłaby stawiana na schowku ... Mało romantycznie :)

    Czyli isofix jest, ale montować nie wolno.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90