  • Data: 2011-07-06 15:35:06
    Temat: Re: Ja mu w gaz a on... nie zgasł.
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:iv1j4h$q9$1@news.onet.pl...
    > nie widzę nic złego w tym aby raz na jakiś czas spalić gumę. Jedni kupują
    > auta tylko po to aby się nimi przemieszczać a inni po to aby przyniosło
    > trochę frajdy i chyba dla takich jest ta grupa. Chociaż nie - trzeba
    > uwzględnić także tych dla których internet jest szansą na dowartościowanie
    > się tym że się komuś coś nieprzyjemnego napisało.

    spoko, nie przejmuj się raczej. każdy bawi się jak lubi - najlepsze jest to
    że moralizatorzy zazwyczaj robią inne głupie [potencjalnie :-) ] cuda.

    nie zrobiłeś nic złego i nikomu nic do tego, czy wydasz kase na sprzeglo,
    przebuby, czy a dobre piwo / wycieczke / kurs spadochronowy czy dowolny
    inny.

    to tak jak by napisać że zamiast na spadochrony [gdzie mozna zlamac noge,
    ba, nawet sie zabic] trzeba bylo wydac ta kase na zestaw farb i sztaluge do
    malowania:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek