  • 111. Data: 2016-11-15 09:58:23
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-15 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    > and.spam.wireland.org ...

    > :)
    > Ustawa naprawcza cofanie?

    Czyli wprowadzany nową wersję Red Flag Act ;)

    --
    Adam

  • 112. Data: 2016-11-15 10:02:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Co tu jest do rozumienia ? Miał prawo cofać. Należało go przepuścić.

    Co tu jest do rozumienia? Nie wolno wjezdzac w inne samochody.
    ---
    Nie ma takiego przepisu !!!

  • 113. Data: 2016-11-15 11:50:07
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Trzeba tylko przepuścić jadących po głównej, także tych cofających. :-)

    Rozpocznij analizę pierwszenstwa od momentu zero :
    jeden stoi na jezdni i włącza się do ruchu ruszając wstecz,
    drugi w tym samym momencie jedzie i jest już w połowie
    na jezdni i jedzie do przodu.

  • 114. Data: 2016-11-15 12:20:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Budzik"
    >Co tu jest do rozumienia? Nie wolno wjezdzac w inne samochody.
    >---
    >Nie ma takiego przepisu !!!

    Jak to nie ma ?
    Jest na samym poczatku, art 3, mozna by rzec, ze pierwszy przepis.

    J.

  • 115. Data: 2016-11-15 12:20:28
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    > Użytkownik "Rey48"

    > Nie mial prawa cofać, bo w momencie rozpoczecia cofania
    > na jego drodze byl inny pojazd.
    > ---
    > że obaj ruszyli w kolizyjny,
    ============

    Jeden ruszył bezkolizyjnie, bo ustąpił pierwszeństwa
    i kombi pojechało bez przeszkód.
    Kombi ruszyło kolizyjnie.

  • 116. Data: 2016-11-15 12:33:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozpoczynam analize. Ten na jezdni ma pierwszenstwo bo jezdnia ma pierwszenstwo nad
    miejscem parkingowym. Kierunek ani pas ruchu nie ma znaczenia bo pord tego nie
    reguluje, rowniez nie reguluje zakresu dynamiki jazdy jesli predkosc miesci sie w
    wyznaczonych widelkach. Pord nie reguluje ze jak przejechal obok miejsca parkingowego
    to utracil pierwszenstwo. Poza tym z filmu nie wynika ze zatrzymanie kombi nie bylo
    spowodowane sytuacja a kaprysem. Trzeba by na przyklad zastanowic sie czy dojechanie
    do konca slepej drogi, zatrzymanie sie i natychmiastowe cofanie jest zatrzymaniem po
    ktorym nastepuje wlaczenie do duchu czy kontynuowaniem jazdy tak jak zatrzymanie na
    czerwonym swietle albo w korku.

  • 117. Data: 2016-11-15 12:58:42
    Temat: Obydwaj włączali się do ruchu. Re: Ja mam ...
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Rozpoczynam analize. Ten na jezdni ma pierwszenstwo bo jezdnia ma
    >pierwszenstwo nad miejscem parkingowym.

    Obydwaj włączali się do ruchu.

    Megrims przed włączeniem się do ruchu zastosował się
    do wszystkich przepisów PoRD i miał prawo jechać.

    Kombi nie zastosował się do PoRD.
    W tych warunkach nie miał prawa włączać się do ruchu.

    > Poza
    >tym z filmu nie wynika ze zatrzymanie kombi nie bylo spowodowane sytuacja a
    >kaprysem.

    Nie będę dyskutował o czymś czego nie widzę, lub czego nie wiem.
    Być może, że ktoś wyskoczył z kałachem i wystraszył tego w kombi.

  • 118. Data: 2016-11-15 13:08:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Rozpoczynam analize.
    >Ten na jezdni ma pierwszenstwo bo jezdnia ma pierwszenstwo nad
    >miejscem parkingowym.

    To odnosnie ktorego wypadku - Megrimsa ?

    Tam to wszystko jest parking, a nie jezdnia na drodze publicznej.
    Teraz musisz przeanalizowac co na tym parkingu jest parkingiem, a co
    jezdnia, i czy to ma poparcie w ustawie :-)

> [...]
    >ktorym >nastepuje wlaczenie do duchu czy kontynuowaniem jazdy tak jak
    >zatrzymanie na czerwonym swietle albo w korku.

    Trzeba by. Ale slepej sciany nie widac, innego pojazdu tez nie widac,
    wiec przyjmijmy, ze zatrzymanie bylo kaprysem :-)

    J.

  • 119. Data: 2016-11-15 14:30:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pewno jest tabliczka na wjezdzie ze obowiazuja uliczne zasady ruchu. Na filmie nie
    widac czy zatrzymanie kombiaka bylo dla kaprysu. Sprawa w dalszym ciagu wymaga
    wyjasnienia. Na ta chwile nie podpisal bym oswiadczenia. Dla mnie wszystko swiadczy
    na niekorzysc kierowcy audi. Ale otwarty jestem na merytoryczna dyskusje.

  • 120. Data: 2016-11-15 15:23:56

    Tue, 15 Nov 2016 05:30:22 -0800 (PST), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dla mnie wszystko swiadczy na niekorzysc kierowcy audi.

    I tej wersji się trzymaj.