  • Data: 2016-11-27 20:54:51
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Maja.
    > ---
    > Nie mają. Oczywiste jest, że cofający nie ma dobrej widoczności.

    Maja dobra widocznosc to znaczy ze nic im nie zasłania, sa dobre warunki
    atmosferyczne, nie ma opadów, mgły, oslepiajacych swiateł etc.
    ---
    No i jak cofasz to jest zła :-)

    A to ze widocznosc jest gorsza do tyłu - to chyba jest dla kazdego
    kierujacego jasne.
    ---
    Też mówię, że jak tu siedzimy i pierdzimy w stołki to może i widoczność jest
    dobra, ale jak się siedzi w samochodzie to dobra nie jest.

    Pewnie dlatego ustawodawca opisał cofanie specjalnymi
    paragrafami.
    ---
    Tymi, których nie czytałeś ? :-) To na pewno dlatego, wierzę Ci :-)

    > Ale mniejsza o to.
    > ---
    > Twierdziłeś (jak wyżej w cytatach), że widoczność jest jednym z
    > decydujących czynników. To Ci mówię, że cofający miał złą widoczność a
    > nie dobrą.

    Po prostu nie zrozumiałes co miałem na mysli.
    ---
    Skąd miałem wiedzieć, że co innego myślisz a co innego piszesz :-)

    > Zasada jest prosta - jak nie masz widocznosci to nie
    > jedziesz, jedziesz powoli albo wrecz zapewniasz sobie pomoc osoby
    > trzeciej. ---
    > Powoli to ile ?

    Tyle zeby nie walic w auto ktore stoi za samochodem.
    ---
    Myślę, że bujasz :-) że nie ma takiej zasady :-)

    > MZ się po prostu nie dogadali. Ich tory ruchu przecinały się, oboje w
    > stronę tego przecięcia jechali, oboje mieli ustąpić drugiemu. Nie ma
    > więc powodu sądzić, że wyłącznie cofający jest winny.

    Oczywiście ze sa pwoody. Ty po prostu z powodu swojej niewiedzy nie chcesz
    ich przyjac do wiadomosci.
    ---
    Ohoho, a Ty z powodu swojej wiedzy piszesz tu zwykłe bzdety :-)