  • Data: 2016-11-26 17:00:45
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    > Wyjade czolgiem z podporzadkowanej na srodek skrzyzowania a ty
    > przywalisz we mnie i sie zabijesz. Rozumiem, ze wina twoja. No bo
    > wszak waliles a ja stalem.

    Dokładnie.
    Jeżeli widze czołg czy cokolwiek innego stojacego w poprzek skrzyzowania to
    zatrzymuje sie, próbuje ominac lub po prostu czekam a nie wale bo mam
    pierwszenstwo.
    Ty robisz inaczej?

    > PS. Przepraszam, ale niektorych durnot nie da sie przyjac zupelnie
    > bezkrytycznie. Do tego jeszcze rozglaszanych w internecie.

    Zgoda.
    Podoba mi sie ten autokrytycyzm.

    > To kto w kogo walil moze byc jakism dodatkowym czynnikiem oceny
    > sytuacji i ostatecznie winy. Ale nie jedynym i decydujacym.

    A czy ja napisałem, ze jedyny i decydujacy?
    Uwazam, ze w tej sytuacji był decydujacy, bo:
    - widocznosc dobra
    - predkosc minimalna
    - brak nagłych manewrów ze strony megrimsa.
    Wiec nie widze innych przesłanek do ustalenia winnego jak to, kto w kogo
    wjechał.
    Ale jeżeli widzisz inne to dawaj, chetnie podyskutuje na troche innym
    poziomie niz "ale głupoty".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU