  • Data: 2016-11-17 10:29:44
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale tutaj sprawca nawet pierwszeństwa nie miał, więc o czym mowa?

    Tez tak uwazam.
    Ale mówie o tym, ze to nie ma ZADNEGO znaczenia!
    Predkosc zerowa, jeden wjezdza drugiego, wina EWIDENTNA po stronie tego, co
    walnał.
    Cała dyskusja wydaje mi sie absurdalna, ale widze ze niektorzy pisza na
    serio. Trzbea zaczac jeszcze bardziej uwazac na parkingach? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis