  • Data: 2016-11-17 19:00:46
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Doładnie, to ma drugorzedne znaczenie.
    > Najwazniejsze jest to, ze nie wolno wjezdzac w drugi samochód, nawet
    > jak ma sie pierwszenstwo.
    > A kto w kogo wjechał, widac wyraźnie.
    > ---
    > Mówię Ci, że nie ma takiego przepisu. Jest przepis o unikaniu
    > zagrożenia. Klasę niższy od pozostałych tu wymienionych, czyli
    > najmniej ważny a nie najważniejszy.

    I nadal uwazasz, ze kombi unikało zagrozenia.
    Fajnie...

    Pokazałem filmik 4 zawodowym kierowcom oraz jednej kobiecie :)
    Wszyscy bez watpienia wskazali za winnego kombi i to raczej z takim
    zdziwieniem, ze w ogole mozna sie nad tym zastanawiac.

    Moze wyslemy na jakiegos maila policyjnego z prosba o komentarz?

    Czy to tez cie nie przekona?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z