-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: MMS <n...@S...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
Date: Fri, 08 Jul 2011 14:37:51 +0300
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <iv6tqd$3v4$1@news.onet.pl>
References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <s...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310128781 4068 89.68.29.185 (8 Jul 2011 12:39:41 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 12:39:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <s...@l...institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383180
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-08 13:29, Waldek Godel pisze:
> Dnia Thu, 07 Jul 2011 11:57:26 +0300, MMS napisał(a):
>
>> Silniczek (AR 147 16V 1.9 JTD) miał przygodę i konieczna była wymiana
>> dźwigienek zaworów. Przy okazji zmiana popychaczy. Rozrząd ustawiony
>> według procedury na przyrządach. Ciśnienie na listwie jest OK.
>
> Jeżeli rozwiązałeś już problem z zasilaniem oraz sprawdziłeś wszystko inne,
> to mam jeden pomysł, choć nie mam pojęcia czy odnosi się do JTD.
> HDi jeżeli jest w wersji z pompą w baku, to sprawdza ciśnienie WEJŚCIOWE na
> pompie wtryskowej. Jeżeli jest zbyt niskie, to komputer nie włączy zapłonu.
>
> Powoduje to problemy przy niesprawnościach układu paliwowego - np.
> przyblokowana lub zużyta pompa paliwa albo lekko zapowietrzony układ.
> Nawet wymiana filtra paliwa potrafi sprawić problemy. Układ musi być
> dokładnie odczyszczony, trzeba chorobliwie pilnować, żeby żaden syf nie
> dostał się na pompę i później chorobliwie dokładnie odpowietrzyć.
>
> Problemy z np. zbyt niskim ciśnieniem paliwa są trudne do zdiagnozowania -
> w wężykach paliwo jest, jak zdejmiesz wężyk z włączonym zapłonem, to masz
> małą sikawkę, a silnik nie pali. Trzeba znać wymagane poziomy ciśnienia
> paliwa i porównać z odczytami z komputera.
>
Popuszczałem przewody wysokiego ciśnienia na wtryskach. Nie powiem żeby
była sikawka. Po prostu się wylewało.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.11 14:50 Waldek Godel
- 08.07.11 13:56 MMS
- 08.07.11 20:10 Michał Gut
- 08.07.11 20:13 Michał Gut
- 08.07.11 21:05 Czarek Daniluk
- 08.07.11 20:43 MMS
- 08.07.11 20:47 MMS
- 08.07.11 22:42 Michał Gut
- 08.07.11 22:44 Michał Gut
- 08.07.11 22:55 Bugatti
- 08.07.11 22:58 Bugatti
- 09.07.11 00:23 yabba
- 09.07.11 05:14 MMS
- 09.07.11 05:18 MMS
- 09.07.11 07:58 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=