eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Fri, 08 Jul 2011 14:37:51 +0300
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <iv6tqd$3v4$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <s...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310128781 4068 89.68.29.185 (8 Jul 2011 12:39:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 12:39:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <s...@l...institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383180
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-08 13:29, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Thu, 07 Jul 2011 11:57:26 +0300, MMS napisał(a):
    >
    >> Silniczek (AR 147 16V 1.9 JTD) miał przygodę i konieczna była wymiana
    >> dźwigienek zaworów. Przy okazji zmiana popychaczy. Rozrząd ustawiony
    >> według procedury na przyrządach. Ciśnienie na listwie jest OK.
    >
    > Jeżeli rozwiązałeś już problem z zasilaniem oraz sprawdziłeś wszystko inne,
    > to mam jeden pomysł, choć nie mam pojęcia czy odnosi się do JTD.
    > HDi jeżeli jest w wersji z pompą w baku, to sprawdza ciśnienie WEJŚCIOWE na
    > pompie wtryskowej. Jeżeli jest zbyt niskie, to komputer nie włączy zapłonu.
    >
    > Powoduje to problemy przy niesprawnościach układu paliwowego - np.
    > przyblokowana lub zużyta pompa paliwa albo lekko zapowietrzony układ.
    > Nawet wymiana filtra paliwa potrafi sprawić problemy. Układ musi być
    > dokładnie odczyszczony, trzeba chorobliwie pilnować, żeby żaden syf nie
    > dostał się na pompę i później chorobliwie dokładnie odpowietrzyć.
    >
    > Problemy z np. zbyt niskim ciśnieniem paliwa są trudne do zdiagnozowania -
    > w wężykach paliwo jest, jak zdejmiesz wężyk z włączonym zapłonem, to masz
    > małą sikawkę, a silnik nie pali. Trzeba znać wymagane poziomy ciśnienia
    > paliwa i porównać z odczytami z komputera.
    >

    Popuszczałem przewody wysokiego ciśnienia na wtryskach. Nie powiem żeby
    była sikawka. Po prostu się wylewało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: