eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIzeraRe: Izera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
    u!sewer!alphared!news.uzoreto.com!feeder.usenetexpress.com!tr2.eu1.usenetexpres
    s.com!81.171.65.13.MISMATCH!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6036a0aa$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <6036a43a$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <6036b9bd$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <603775d1$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037a6ff$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037aeea$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037b1c1$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037d7ab$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037da4c$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037e75a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037edc3$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037fdac$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <60381093$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <6038c080$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6038cc67$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <603900d6$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <6039293b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <6039293b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Izera
    Date: Fri, 26 Feb 2021 19:34:10 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <60393f7c$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.131.174
    X-Trace: 1614364541 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 83.30.131.174:64957
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2825
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2691997
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6039293b$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 26.02.2021 o 15:08, J.F. pisze:

    >> Ale
    >> "The BWR Mark I has a Primary Containment system comprising a
    >> free-standing bulb-shaped drywell of 30 mm steel backed by a
    >> reinforced concrete shell, and connected to a torus-shaped wetwell
    >> beneath it containing the suppression pool (with 3000 m3 of water
    >> in units 2-5). The drywell, also known as the Primary Containment
    >> Vessel (PCV), contains the reactor pressure vessel (RPV). "
    >
    >> Czyli druga obudowa tez stalowa ... i betonowa ?

    >Stalowa, otoczona żelbetem który stanowi po prostu część budynku
    >reaktora. Żelbet słabo się nadaje na zbiorniki ciśnieniowe.

    Zaraz tam cisnienie - ledwo 5 bar :-)

    A przeciez tamy z tego robia, czesto na wieksze cisnienia :-)
    Fakt, ze odwrotnie wygiete :-)

    A swoja droga ... jesli ta druga obudowa ma 30mm grubosci ... to jaka
    grubosc ma scianka reaktora wlasciwego ?

    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_Elektrowni
    _Atomowej_Fukushima_Nr_1#/media/Plik:Browns_Ferry_Un
    it_1_under_construction.jpg


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: