  • Data: 2010-02-20 12:33:07
    Temat: Re: Isostaty
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z rozebraniem nie ma problemu - robiłem to jakieś 20 lat temu wiele razy.
    Chcę to zrobić teraz jak najlepiej, żeby po złożeniu sprzętu nie trzeba było
    za chwilę znów zaglądać.
    No to pamiętasz, że to złom. Trzeba by wstawić coś lepszego.
    Zobacz na schemat.
    Jeśli ma takie wydłużone druty wystające ponad isostat, to może tam nałożyć
    nowy układ przełączający na nowej płytce, a ten isostat wykorzystać jako
    mechanikę.
    Inny czujnik/włacznik tak umieścić od tyłu, aby włączenie izostatu
    powodowało jego załączenie, a on załączy potrzebne obwody najlepiej
    tranzystorem lub może ew. kontaktronami.
    Ale to 100h zabawy.
    S.