  • Data: 2010-02-22 07:20:49
    Temat: Re: Isostaty
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niebieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:20100220094448.be0669a6.tylko@newsy.pl...
    Witam.
    Zostałem szczęsliwym posiadaczem wieży Radmor 74xx. Mam zamiar przywrócić ja
    do idealnego stanu. PRzede wszystkim muszę wyczyscić isostaty. Jakim
    środkiem to zrobić, aby ich jeszcze bardziej nie zepsuć?
    --
    niebieski

    Witam!
    Nie rozumię większości odpowiedzi, cp cp wymieniać jak "niebieski" chce
    doprowadzić to radio do stanu pierwotnego.
    Chyba w myśl zasady "lepsze jest wrogiem dobrego"
    Isostaty nie sa takie złe, nawet przekaźniki pracujące w stanie bezprądowym
    tracą dobry kontakt.
    Zaś co do czyszczenia to w pozycji pionowej od tyłu siknąć dobrego "kontoxu"
    do wszystkich segmentów i wciskać na przemian wszystkie kilkanaście razy
    mozna to powtórzyć.
    Absolutnie odradzam denaturat -zawiera stałę frakcje co widać po
    odparowaniu. Do potencjometrów to samo.
    Ponieważ większość tych preparatów posiada środki smarujące nic więcej nie
    trzeba robić.

    powodzenia i przyjemnego słuchania

    Marek
    Co do czyszczenia isostatów.