  • Data: 2009-12-24 19:05:05
    Temat: Re: Irytujacy problem z myszka pod Windows 7
    Od: Lukas <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK, posmialiscie sie ze mnie, a tymczasem na swoje usrpawiedliwienie
    podam, ze pierwszy raz spotkalem sie z takim oznaczeniem NumLocka na
    klawiaturze, a przede wszystkim moj laptop nie posiada wskaznika stanu
    NumLocka, wiec skad mialem wiedziec, ze jest wlaczony? Podejrzewalem, ze
    zmienil sie uklad klawiatury, ale sprawa okazala sie prostsza.
    Myszke wymienilem. Teraz jest OK.
    A na temat mojej inteligencji niewiele mozesz powiedziec, kolego.
    Wiecej wyrozumialosci i mniej cynizmu.

    --
    Lukas