  • Data: 2009-03-19 08:38:19
    Temat: Re: Iphone dogania windowsa ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:14:40 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Mam iPhona, wcześniej miałem wiele innych telefonów, między innymi SE i
    > Nokie z serii E i powiem wam jedno, nie zamienił bym go za nic.
    > Komfort użytkowania, jakość wykonania i dostępność i "taniość" aplikacji
    > jest dużo wyższa niż w Symbianowcach lub tel z WM. W iPfonie cena 99,9%
    > aplikacji nie przekracza 7 euro, a z tego 2/3 nie przekracza 2 euro, a z
    > cenami aplikacji na Symbiana to sami wiecie jak jest (mówię o aplikacjach

    Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam.
    Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
    wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
    i wszystko będzie absolutnie OK.

    > legalnych). No i dotykowy ekran, tutaj Apple jest 50 lat do przodu. W
    > iPfonie aż chce się tego używać, dotykowce innych marek to porażka, a jak
    > widzę ludzi z rysikami to mi się robi ich żal.

    odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
    ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas.
    Czas na napisanie i poprawienie błędów.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.