  • Data: 2009-03-19 10:03:35
    Temat: Re: Iphone dogania windowsa ?
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <gpt3j1$8s4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote:

    > Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto
    > krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

    He, he. Tego pana nie przekonasz. On, jesli chodzi o Apple ma jakas
    fobie.
    Zabiera glos w kazdym watku okoloapplowym i wciaz posluguje sie tymi
    samymi argumentami. Najbardziej doskwieral mu brak MMSow w iPhonie.
    Teraz pozostaje mu tylko popelic seppuku.
    Zreszta, jest ich kilku. To jakas sekta jest chyba.

    TA