    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Iphone [:)]
    Date: Thu, 15 Mar 2012 23:38:30 +0100

    Dnia 15 Mar 2012 21:21:55 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Jaka paranoja? Radio jest radio - od przydzielania częstotliwości jest
    > lokalny regulator.

    paranoja ze sie nie potrafili dogadac na calym swiecie, szczegolnie w tych
    wysokich pasmach, ktore raczej nie byly zajete.
    I paranoja ze w taki drobnych roznicach trwaja, szczegolnie jesli chodzi o
    sprzet przenosny.

    > Ciekawy jestem, czy gdyby Twój telewizor czy komórkę
    > skutecznie zakłócał jakiś Zulus, też byś mówił o paranoi.

    Moj telewizor najbardziej zakloca sasiedni blok :-)

    > Z nokiami tak nie jest, chociaż np. jakieś modele nie mogą pracować np. we

    No przeciez pisales ze europie uzywa sie kanalu 13 do wifi, a w usa nie
    wolno. Nokie europejskie nie uzywaja, czy sobie rozpoznaja kraj pobytu ?

    > Francji. iPhone;y powinny same się ograniczać w zależności od kraju pobytu.
    > Lepszy numer byl np. w Egipcie z urządzeniami GPS. Przez lata były zakazane
    > (odbiorniki, nie nadajniki ;-).

    No i dlatego paranoja. Ale oni juz obalili ten rezim :-)

    J.