  • Data: 2012-03-16 13:21:56
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Właśnie szczególnie wysokie pasma są rozdrobnione. Kiedyś nie
    >zajmowano się
    >nimi globalnie, uważano, że mają za mały zasięg, żeby móc w
    >jakikolwiek
    >sposób oddziaływać międzynarowodo. Ale kiedyś również nie myślano o
    >tym, że
    >każdy człowiek będzie podróżował ze sprzętem, który wtedy miał
    >rozmiary
    >kontenera czterdziestostopowego ;-)

    Ale naprawde byly uzywane ?
    Bo tak mi sie wydaje ze o elektronike na wiecej niz 1GHz to bylo
    dawniej trudno, wiec nie wiem kto korzystal - radary ? Nieliczne
    radiolinie ?

    >nokie były produkowane na region, bez możliwości przełaczania. Teraz
    >chyba
    >nadal tak jest.

    Ale to wlasnie o to chodzi - wyladuje w USA z nokia w kieszeni i
    uslysze zaraz "jest pan aresztowany za nadawanie w niedozwolonym
    pasmie" ?

    Czy takie rzeczy to tylko w Telawi ? :-)

    J.