  • Data: 2012-03-14 08:12:09
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-13, o godz. 22:00:35
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
    > nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ?

    ZTCP to w Izraelu nie można w paśmie 2,4GHz używać 14 kanału a 1-4 nei
    wolno stosować na wolnym powietrzu tylko w budynkach. W paśmie 5GHz
    tych zabronionych kanałów jest więcej. Czemu - nie pytaj bo nie wiem.

    > No coz, pamietam jeszcze czasy gdy Niemcy nie wpuszczaly modemow, bo
    > mieli swoje normy. Zreszta cala europa miala wtedy swoje normy, my
    > tez, tylko na szczescie u nas sie przepisow nie przestrzega :-)

    I wszyscy są zadowoleni do czasu aż im wparuje kontrola. ;-) Pamiętam
    za czasów PAR że byli całkiem skuteczni jak ktoś nadawał poza
    dozwolonym pasmem i z nadmierną mocą co przy "dopałkach" na CB było
    notoryczne.

    Zdrówko